czwartek, 23 stycznia 2014

Walentynkowa ramka

Ileż te literki u mnie przeleżały! W zeszłym roku miał z nich powstać naszyjnik, ale tak się dziwnie układał, że nic z tego nie wyszło. Zalepiłam więc dziurki po szpilkach i ponownie wypiekłam i wykorzystałam jako elementy do ramki. Literkowe ciasteczka tworzące napis "Love" znalazły się więc w bitej śmietanie :) Literki wycinałam ręcznie, bez żadnych wykrawaczek. Istnieje możliwość wykonania ramki z dowolnym (byle nie za długim) słowem :)
  


Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek.

A tymczasem wracam do pisania posta porównującego 18 różnych modelin. Już czwarty dzień nad nim pracuję, ale jeżeli się zepnę to za kilka godzinek powinnam skończyć :)

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.