sobota, 4 stycznia 2014

Urodzinowe torciki

Z samego rana, o godz. 9 obudził mnie telefon a po drugiej stronie usłyszałam głos Rafała: "Cześć kochanie, tak właśnie siedzę i myślę, że ty stara dupa jesteś." :P Wstaje i z zaklejonymi oczami na oślep idę do łazienki i słyszę tatę: "Wszystkiego najlepszego z okazji starości." - tak świętujemy moje 21 urodziny :D

A więc dzisiaj z okazji urodzin postanowiłam dalej pomęczyć Was moimi wiosennymi torcikami. Tyle torcików nalepiłam na przełomie kwietnia/maja ubiegłego roku, że jeszcze nie zdążyłam Wam wszystkich pokazać.
  



Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia foremek.

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! ;D
    A torciki naprawdę super, zwłaszcza te ostatnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne torciki i nietypowe kolory :) Bardzo ładnie :)
    Zapraszam na Candy, a nóż się coś przyda :)
    Pozdrawiam,
    K3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia marzeń<3
    A torciki jak zwykle cudne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te torciki to są całkowicie genialne, takie moje zdanie :D
    Wszystkiego najlepszego! :)
    Fajnie jest mieć urodziny tak na początku roku? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okroopnie - brzydka pogoda, zimno. W dodatku styczeń to najgorszy miesiąc w całym roku, już wolałabym się w lutym urodzić :)

      Usuń
  5. Śliczne torciki. : ) Trochę się spóźniłam, ale życzę Ci spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.