wtorek, 21 stycznia 2014

Pierwsze zakupy w Kreatywnym Straganie

Pierwsze i nie ostatnie. Długo się na nie zbierałam, ale sklep otworzono pod koniec listopada, kiedy u mnie zaczynała się przedświąteczna, prezentowa gorączka. Wraz ze styczniem i moim urodzinowym shoppingiem zdecydowałam się na jakiś skromny zakup. Skromny, bo w chwili obecnej mam wszystko co jest mi niezbędne, więc nie kupowałam niczego "na zapas" i nie dobiłam nawet tych 150zł, od których zaczyna się darmowa wysyłka :) Do koszyka zapakowałam więc tylko te produkty, które chciałam wypróbować lub wzbogacić o nie swoją kolekcję. 
  
  
Nigdy nie mam pudełeczek, jak mnie ktoś prosi o prezentowe opakowanie. A te kropeczki mnie tak zauroczyły, że po prostu musiały wylądować w koszyku :)
  
  
Która z nas nie chciałaby znaleźć alternatywy dla silikonowego smrodku? Próbowałam kiedyś drogiego, tajwańskiego whipped cream, jednak się nie sprawdził. W Kreatywnym Straganie znalazło się coś nowego, o czym nigdy nie słyszałam. Kupiłam jedną tubkę na wypróbowanie. Kremowi poświęcę więcej czasu i zrecenzuję go w oddzielnym poście, kiedy już go dobrze przetestuję.
  
  
Do mojej kolekcji trzech podstawowych wykrawaczek dołączyły maleństwa od Fimo. Wprawdzie to też zwykłe, podstawowe kształty, ale z pewnością ułatwią mi pracę :)
  
   
Ceramika jest już nudna, a filiżanki i talerzyki potrafię już lepić sama, ale co powiecie na takie koszyczki? Początkowo planowałam wykorzystać je jako rekwizyty do fotografowania biżuterii, ale teraz tak myślę, że niski koszyczek mógłby być naszyjnikiem ze świeżym pieczywem, a wyższy z owockami lub grzybkami :)
      

  
Jak ja się cieszę, że w sklepie znalazły się bazy do trzymadełek! Od lat próbowałam je znaleźć, ale wpisując "trzymadełko" na allegro nie było albo żadnych wyników, albo gotowe już trzymadełka ślubne.
  
  
4 taśmy Disney'a:
  
  
I 4 jako gratis:
  
  
Od dawna potrzebowałam ceramicznej miseczki, która miałaby być bazą do lepienia własnych, ale w Sklepiku dla Was pustki i od roku nie mogę się doczekać. Składając zamówienie w Kreatywnym Straganie byłam głównie nastawiona na kupno tej miseczki. I co? Zapomniałam wrzucić do koszyka a zamówienie już złożone i opłacone. Szybko wysmarowałam e-maila czy mogłabym jeszcze za nią dopłacić, a godzinkę później dzwoni do mnie przemiła kobitka i informuje, że dołączy mi ją jako gratis :) Lubię to!
  
   
Podsumowując: sklepik jak znalazł dla modeliniarek, z naszymi ulubionymi materiałami i w dodatku bardzo miłą obsługą. Czego chcieć więcej? Więcej produktów chcieć! :P Wciąż brakuje mi w sieci sklepu, w którym będę mogła kupić wszystko: Fimo, Premo, liquidy, akcesoria i nie płacić kilkanaście razy za wysyłkę od innych sprzedawców. Od niedawna pilnie potrzebuję metalizowanych płatków i pudrów do modeliny - fajnie by było, gdyby w przyszłości znalazły się w asortymencie KS. No i z pewnością kupiłabym sztuczne polewy 3D schnące na powietrzu, na które czaję się na Etsy, ale wciąż szkoda mi pieniędzy na wysyłkę zagraniczną :)


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
   
Wraz z nowymi materiałami zaktualizowałam post o materiałach, na który zostaniecie przeniesieni klikając w poniższy obrazek. Nowe fragmenty posta odnajdziecie bez problemu, ponieważ są oznaczone czerwoną czcionką :)

http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/2013/08/co-teresce-uatwia-prace-czyli-niezbedne.html
   
A tymczasem kontynuuję przygotowywanie posta porównującego 18 różnych modelin. Nad modelinami - wyrabianiem, wałkowaniem i wycinaniem kółek identycznej wielkości spisując przy tym swoje spostrzeżenia - spędziłam wczoraj 6h. Dziś mam już za sobą dwie godzinki fotografowania i przede mną kilka godzin przerabiania zdjęć i pracy nad treścią. Post powinnam opublikować w przyszłym tygodniu, chyba że nie będę mogła się doczekać to może jeszcze pod koniec tego tygodnia :)
 

21 komentarzy:

  1. Zakupy jak najbardziej udane, foremki zawsze się przydadzą, a pudełka za to są urocze. ;) Lepiej mieć zawsze jakieś na zapas.;) Będę pamiętała o tym sklepie, jak przyjdzie czas prezentów, bo można coś uroczego wykonać samemu, albo pięknie zapakować. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep wydaje się naprawdę fajny, z chęcią go odwiedzę! Też mi się marzy sklep gdzie będzie WSZYSTKO! Ale to niestety marzenia, chociaż kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy. Ja zastanawiam się nad rozpoczęciem lepienia bo w biżuterii z modeliny jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupki. Lubie takie pierdolki, strasznie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Nominowałam Ciebie do zabawy Liebster Blog Award! :)
    http://anaphoraa.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zrobię tam zakupy :)
    A tymczasem czekam na posta o modelinie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty zakupowe, taaak :D
    Widzę, że jesteś zadowolona :)
    Mam nadzieję, że za niedługo uda mi się zrobić tam w końcu zakupy, niestety na razie portfel świeci pustkami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Opisałabyś potem swoję wrażenia z pracy z tą masą ? Bo pewnie nie tylko ja się do niej przymierzam i zastanawiam czy warto kupic taką ilość za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiszę, opiszę, w oddzielnym poście :)

      Usuń
  9. Zakupy udane :)
    Teraz czekam na coś co powstanie z tych cudownych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dość spore te zakupy ;)
    bardzo fajny wpis, lubię takie czytać ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja bradzo fajna i przejrzysta :) Tylko o tutaj wkradł się błąd : Składając zamówienie w Kreatywnym Kufrze byłam głównie nastawiona na kupno tej miseczki. Ach te moje krytyczne oko ... Ale to nic ! :D (Chyba powinno być w Kreatywnym Straganie jeśli mam rację ) Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo kurcze, dzięki za czujność. Tyle tych "kreatywnych", że już nie rozróżniam: Kreatywny Kufer, Stragan, Zakątek :)

      Usuń
  12. Świetne zakupy. ; ) Czekam na recenzję tego kremu, bo sama chciałabym go zakupić, ale obawiam się, że nie spełni moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co wiem, PearlEX (mam nadzieję, że dobra pisownia) jest dobry jako pigment do modeliny. Dostępny na ebay'u, ale wysyłka do Polski dosyć droga. Na naszym rynku chyba niedostępny, niestety. :(

    Podziwiam bloga i pozdrawiam,
    Czudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście ostatnio kupiłam w Sklepiku dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy te wykrawaczki od fimo są tej samej wielkości co takie normalne do ciastek czy mniejsze? i o jaką schnącą polewę 3d ci chodzi(jak się nazywa na etsy)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ok. 2cm średnicy, więc nadają się do biżuterii :)

      Na etsy jest mnóstwo rodzajów, nie wiem która jest najlepsza, bo nigdy żadnej nie używałam. W każdym razie są jak Fimo Liquid tylko mają już pigment i schną na powietrzu bez potrzeby wypiekania.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.