czwartek, 30 stycznia 2014

Odświeżony Tereskowy blog

  
Część z Was zapewne zauważyła, że na kilka godzin mój blog zniknął. Posypały się e-maile i zrobiło się małe zamieszanie :P Śpieszę do Was z informacją, że nic się nie stało i wcale nie usunęłam bloga :) Po prostu ostatnie kilka godzinek poświęciłam pracom nad nowym jego designem i celowo ukryłam go przed publicznością, żeby nikt nie wpadł tu w najmniej oczekiwanym momencie i nie zobaczył przypadkiem bloga w rozsypce :) A bałagan był tu nie mały. Siedziałam przed monitorem, piłam herbatę za herbatą i szamałam ciastko za ciastkiem, a jak się ciastka skończyły to stwierdziłam, że nie skończę tego, jeżeli nie będę miała czego chrupać :P Ot, taki "odstresowywacz", kiedy wszystko na blogu się sypie. W najbardziej krytycznym momencie już myślałam, że dzisiaj tego nie skończę.

Początkowo planowałam zmienić wszystko od A do Z, tylko koncepcji na nowy nagłówek nie miałam. Postawiłam więc na klasyczne białe tło, poszerzyłam posty, a nagłówek odświeżyłam. Miałam dosyć tej pstrokacizny: szaro-niebieskiego, z bladą zielenią, różem i mieszaniną innych, niepasujących do siebie kolorów.

Wraz z nowym wyglądem zaktualizowałam zakładkę "Tutoriale", a dawne "Etykiety" na pasku bocznym podzieliłam na "Kategorie Hand-made" oraz "Kategorie pozostałe". Mam nadzieję, że jest bardzie przejrzyście i łatwiej będzie Wam znaleźć to czego poszukujecie.

Oprócz tego pojawiła się też nowa zakładka: "O mnie". Możecie więc poczytać troszkę o mojej osobie - kim jestem, gdzie mieszkam, ile czasu tworzę i dlaczego :)
   
Mam nadzieję, że wszystko będzie się już wyświetlać poprawnie, bez żadnych przerośniętych czcionek w tytule posta czy wyskakujących okienek. Jak Wam się podoba? Może widzicie jeszcze jakieś błędy lub macie sugestie do zmiany czegoś?

11 komentarzy:

  1. Świetne jest to twoje zdjęcie w nagłówku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff! Już myślałam, że usunęłaś:) Ślicznie się tu teraz zrobiło, zmiany dobrze zrobiły blogowi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba nigdy bym tego nie zrobiła :)

      Też tak uważam, zrobiło się teraz tu tak... przytulniej. Wcześniejszy wygląd bloga był trochę tandetny :)

      Usuń
  3. Wygląd ok ;) Chociaż nagłówki postów nadal są u mnie przerośnięte ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam wygląd bloga w trzech przeglądarkach (firefox, explorer i google chrom), na trzech komputerach o ekranach innej wielkości, na dwóch telewizorach i telefonie - wszędzie wyświetla się poprawnie.

      Może po prostu źle Ci się strona załadowała i wystarczy odświeżyć (mi się czasami - ale bardzo rzadko - tak zdarza)? Czy zawsze masz ten problem? Bo istnieje też możliwość, że to wina przeglądarki lub przeglądarce brakuje jakichś wtyczek :)

      Usuń
    2. Mam firefoxa i jest tak za każdym razem, ale mi to nie przeszkadza :) Liczy sie przecież treść posta a nie wielkość nagłówka :D

      Usuń
    3. Buu :(
      A mogłabyś zrobić zrzut ekranu i wysłać mi na theresaursulasjewelry@o2.pl ? Znam kogoś kto mógłby mi udzielić odpowiedzi dlaczego tak się dzieje, ale przydałby się przykład w postaci tego screena :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie tu teraz. : ) Cudne zdjęcie na nagłówku. Widzę, że mój kochany Gryffindor też się załapał. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.