niedziela, 12 stycznia 2014

Moje pierwsze makro :)

Od świąt jestem szczęśliwą posiadaczką lustrzanki, o której marzyłam już kilka lat. Żałuję, że mamy wciąż brzydką pogodę i nie mogę wybrać się z nią nigdzie dalej, a w domu i ogródku obcykałam już chyba wszystko :) Dziś prezentuję Wam swoje pierwsze próby makro, czyli zbiór moich pierwszych zdjęć z okresu 30.12.13 - 08.01.13. Nie mam pojęcia czy zdjęcia są dobre czy złe, bo jeszcze się na tym nie znam (mam nadzieję, że wiedza przyjdzie z czasem), aczkolwiek strasznie podobają mi się efekty. Zdjęcia wykonywałam obiektywem Industar 50-2 3.5/50, który kupiłam sobie zaraz po świętach z okazji zbliżających się urodzin z przymocowanym jednym pierścieniem pośrednim. Duużo fot, bo nie wiedziałam, które wybrać :)

  
Moje najpierwsze zdjęcie z 30.12.13 wykonane na próbę, kiedy skierowałam aparat na pierwszy lepszy badyl, żeby zobaczyć jak będzie prezentować się rozmazane tło. No i jestem w szoku, bo tego sercowego zakończenia nie widać na pierwszy rzut oka :)
 
      
 
Zdjęcia z mroźnego sylwestrowego poranka:
 






     
 
Wykonane w wilgotny dzień 8 stycznia:
 








W ogródku roi się od petów, które znalazły się tam w efekcie sąsiedzkiej przyjaźni. Kocham moich przeuprzejmych
 sąsiadów :P
 Zdjęcia w domu z 4 stycznia. Pierwsze wykonane w ciągu dnia, kolejne już wieczorem ze statywem i długim czasem naświetlania.
 
Zaskoczył mnie ten kurz, którego nie widać gołym okiem :)

Ten Mikołajek jest naprawdę tyci-tyci :)



   
 
 Czekam już tylko na moje kolejne dwa obiektywy i będę focić dalej, byleby tylko pogoda sprzyjała :)
  

14 komentarzy:

  1. jak na pierwszy raz to super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię takie zabawy ale aparat już trochę za stary...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zazdroszczę Ci prezentu pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i teraz marzę o obiektywie makro, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Genialnie wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia! pragnę lustrzanki ;(

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Lustrzanka daje świetne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się zdjęcia bardzo podobają, choc się nie znam na robieniu ich. Odczucia wizualne bardzo przyjemne.

    Pozdrawiam. Rata.En.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zdjęcia makro. : ) Twoje są naprawdę ładne. : ) Kurczę, moje pożądane lustrzanki wzrasta jeszcze bardziej, gdy oglądam takie zdjęcia. :c

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie!!!! Teraz będę jeszcze bardziej chorować na taki obiektyw.... Cudne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.