poniedziałek, 6 stycznia 2014

Modelinowa Orkiestra Świątecznej Pomocy

Kolejnym projektem Biżuteryjek dla WOŚP były charmsowe bransoletki. Mnóstwo bransoletek! Setki charmsów! Dwie z nich miały składać się z modelinowych słodkości. I wczoraj wieczorem ruszyła jedna z aukcji. Wszystkie te pyszności łączą nie tylko sercowe elementy, ale również to, że zostały wykonane prosto z serca.
 
Ta-daaaam!
  
Źródło - http://bizuteryjkidlawosp.pl/
  
Apetycznie, c'nie? ;) 
A teraz kto zgadnie, który element lepiła Tereska?
Tak, tak - ten grubasek poniżej to właśnie Tereska :P
  
   
Postawiłam na kruche ciasteczko z galaretką. Na odwrocie napis "WOŚP 2014" upamiętniający cel, w jakim charms został wykonany. Zapięcie srebrne z próbą 925 - jak wszystkie zapięcia naszych charmsów.
  
Każda z nas - modeliniarek - ma inny styl. Wszystkie nasze prace - choć podobne, bo słodkie - to bardzo różne. Powiedźcie - czy taka bransoletka pełna różnych charmsów, wykonanych przez wiele modeliniarek skrzykniętych razem w szczytnym celu nie prezentuje się cudownie? Naprawdę nie spodziewałam się, że efekt ostateczny będzie taki... słodki :)
  
Oprócz mnie w projekcie wzięło udział 7 modeliniarek: Słodkie Błyskotki, Cynka, Modelindesign, Laile Handmade - Paulina, Julia Elena Truszkowska, LemonLovely oraz ana92pl. Bazy do bransoletek wykonały Agata Dziadkowiak i Agnieszka Kuriata. Wylicytowana bransoletka zostanie zapakowana do ślicznego, drewnianego pudełka wykonanego przez Hanię - Karmazynowy Kamyk.

 
Bransoletkę możecie licytować TU.
   
 Zapraszam do śledzenia poniższych stron. Wkrótce aukcji przybędzie :)
Strona Biżuteryjek dla WOŚP - http://bizuteryjkidlawosp.pl/

6 komentarzy:

  1. Tyle słodkości na nadgarstku! Kto jest w stanie to unieść <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka biżuteria. :3 Twoja zawieszka wpasowuje się idealnie. :D
    Masz mój ulubiony kolor włosów. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go nie znoszę! Moje pierwsze malowanie włosów miało zapewnić mi piękny, jasny blond, a tymczasem wyszło takie coś.

      Usuń
  3. Piękna bransoletka! Wykonałyście wspaniałą robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka. : ) Bardzo podoba mi się Twoje serduszko. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.