niedziela, 26 stycznia 2014

Lawendowe babeczki

Po porównaniu modelin, które poświęciłam calutkie 4 dni czas powrócić do codzienności. Dziś więc babeczki w kolorze lawendowym z cukrową różyczką :)
  
Podstawa babeczki wykonana za pomocą foremki. Reszta wyszła spod moich rączek :)
 
Cieszę się, że poprzedni post przypadł Wam do gustu i zapowiadam więcej takich. W najbliższym czasie tematyka bloga zostanie poszerzona, nie będzie już tak monotematycznie, więc oprócz biżuterii będę dzielić się z Wami pozostałymi moimi zainteresowaniami, być może ze szczyptą życia prywatnego, a może i videoblog? Nie zabraknie też postów z kategorii DIY - tutoriale/materiały/porady. Już mam kilka pomysłów, które od przyszłego tygodnia powoli zacznę realizować :) Oczywiście, jeżeli macie własne pomysły: chcielibyście zobaczyć coś specjalnego lub poprosić o przetestowanie jakichś materiałów - walcie śmiało, być może podołam :)
   

8 komentarzy:

  1. Śliczne! Fajnie, że poszerzysz tematykę, nie mogę się doczekać postów z DIY♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty DIY będą obejmowały nie tylko tutki, ale i różnego rodzaju porady, recenzje materiałów (w stylu poprzedniego posta) itd. Będą się jednak pojawiać mniej więcej co 1-2 tygodnie, bo do tego dojdą jeszcze książki, muzyka, moje fotograficzne postępy, a być może też i trochę życia prywatnego czy videoblogi. Musi też przecież być trochę miejsca dla biżuterii :) Mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu.

      Usuń
    2. O tak książki ♥
      A kolczyki jak zwykle śliczne:3

      Usuń
  2. Też nie mogę się doczekać tych nowości ♥ Ja czekam na sposób na wykorzystanie niepotrzebnej modeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! W dodatku w moich ulubionych kolorach. ;):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.