piątek, 31 stycznia 2014

Jagodowe torciki

Tak! To są już te ostatnie torciki i więcej już Was nimi nie zamęczam, chyba, że ponownie najdzie mnie chęć do ulepienia kolejnej serii tortów, ale wcale mi się do tego nie spieszy :P



Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.
  
Ha! Udało mi się w końcu uzbierać na metaliczne proszki Fimo :) Już lądują w poście o materiałach i nie mogę się doczekać, kiedy je wypróbuję :)


Jutro rano zapraszam Was na szybkie, krótkie, tygodniowe ROZDANIE, w którym do wygrania będą wybrane okulary korekcyjne, zerówki lub przeciwsłoneczne!
 

21 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki, choć rzeczywiście trochę ich już było;p Ale każda para ma swój urok;) Ciekawa jestem tego metalicznego proszku. Mam nadzieję, że będzie o nim post;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jakiś prosty tutorial z użyciem proszku i jego krótką recenzją :)

      Usuń
  2. Cudowne torciki! *.*
    Na rozdanie oczywiście wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze Twoj blog przeszedl niezly lifting! :) Bardzo ladnie sie teraz prezentuje!! Bardzo pozytywna zmiana :)
    Torciki sa naprawde piekne! W moich ulubionych kolorach!
    Masz jakis szablon do krojenia torcikow? Sa idealnie pokrojone... mi zawsze wychodza koslawce :(
    hehe :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Nie, kroję je na oko i też czasami są "odpady" :) Ale, żeby ułatwić sobie krojenie najpierw mrożę w zamrażalce :)

      Usuń
  4. Torciki mega apetyczne, aż chce się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torciki wyglądają smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki! i jeszcze w moim ulubionym kolorku ;)
    mi nigdy torciki nie wychodzą takie ładne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że kroisz je na miękko? Ja zawsze mrożę w zamrażalce i kiedy są twarde jak kamień powolutku tnę, żeby wyszło równo :)

      Usuń
    2. Może to jest ten powód? Na pewno spróbuję tej metody ;) Dzięki za radę!

      Usuń
  7. Napisz koniecznie jak sprawują się proszki :) jak będą fajne to też pomyśle o nich :).
    He he to czekam na konkurs z okularami-może trafi mi się jak ślepej kurze ziarnko ;)-korekcyjne mówisz-oj chyba by żałowali gdybym wygrała bo z moja wadą to okulary kosztują majątek ;/.
    Bardzo fajny ten nowy wygląd bloga :) -no gdybym miała coś pisać sobie to pierwszy akapit byłby bardzo bardzo podobny :D.
    Co do AC to samą masę bym jakoś może cenowo przeżyła, ale właśnie ten piec to główny problem ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wczoraj wypróbowałam i kawałek czarnej modeliny idealnie pokrył się "złotem" - jak na razie są super, ale nie wiem jeszcze jak to będzie po wypieczeniu i polakierowaniu :)

      Fundatorem nagrody jest Firmoo a oni słyną z tego, że cena okularów np. 39$ i ona obejmuje oprawki wraz ze szkłami. Z ciekawości sprawdziłam i są to szkła z wadą od +10 do -18, na życzenie z cylindrami od +4,5 do -4,5, więc sporo :) Podejrzewam jednak, że w ramach wygranej nie ma co liczyć na takie bajery jak szkła progresywne czy z antyrefleksem, ale mimo wszystko warto spróbować :)

      Ojj tak, na AC można jeszcze uzbierać, ale ceny pieców są zabójcze. Jak niedługo wygram w totka to kupię :P

      Usuń
  8. małe cudeńka niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta "śmietanka" na torcikach jest z modeliny czy z silikonu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.