poniedziałek, 30 grudnia 2013

M-BOX, czyli ShinyBox w męskiej odsłonie

W drugiej połowie tego roku ShinyBox poinformował nas, że oprócz tradycyjnych, comiesięcznych pudełek od czasu do czasu będą pojawiały się ExtraBoxy, czyli pudełka tematyczne lub na specjalne okazje. I już na początku listopada do sprzedaży trafił pierwszy taki box, dedykowany specjalnie dla mężczyzn. Początkowo przeszłam obok niego obojętnie, ale już pod koniec miesiąca kupując pierwsze prezenty pomyślałam, że fajnie byłoby pod choinką zaskoczyć mężczyzn z mojego otoczenia. A co! Niech poczują to co ja czuję, kiedy co miesiąc otwieram swoje boxy :) Zamówiłam więc dwa męskie pudła - dla chłopaka i brata. Tatę pominęłam, bo w przypadku pielęgnacji i higieny uznaje jedynie wodę i mydło :P 
Pudełko sfotografowałam już pod koniec listopada, zaraz po otrzymaniu obu pudełek, więc wszystko widzicie tutaj w stanie "nierozebranym". Nie zobaczycie więc kształtu flakonika perfum czy tubki kremu, bo fotografowałam to w oryginalnych opakowaniach.
  
   

Specjalnie, na tę okazję ekipa Shiny przygotowała elegancki design pudełka. Oj, spodobał się chłopcom, nie sądziłam, że nawet na to zwrócą uwagę :)




A po ściągnięciu górnego wieczka naszym oczom ukazuje się czarna bibułka zapieczętowana naklejką:
  

 

ORGANIQUE POUR HOMME
Balsam ochronny
Zaprojektowany z myślą o wymagającej męskiej skórze. Spełnia podwójną funkcję kojącej emulsji po goleniu oraz silnie nawilżającego kremu do codziennej pielęgnacji. Lekki, atrakcyjnie pachnący balsam zapewnia skórze długotrwały komfort i ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. (Info z ulotki) 
Wartość 54,90zł/150ml. W pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy.
W przypadku tego produktu zdania są podzielone. Brat stwierdził, że brzydko pachnie i nawet nie ruszył, natomiast Rafałowi zapach przypadł do gustu. Mnie zresztą również, przypomina świąteczną woń świeżo upieczonych pierników. Zadowolenie faceta z tego balsamu zależy zatem od jego indywidualnych preferencji, a być może i też wieku :)
  
  
  
GOLDWELL DUALSENSES FOR MEN
Szampon do włosów i ciała
Kosmetyki Goldwell Dualsenses for Men to nowa linia produktów do pielęgnacji i stylizacji stworzona specjalnie do męskich włosów. Szampon delikatnie oczyszcza włosy, a dzięki specjalnym wzmacniaczom i proteinom zapewnia widoczną objętość. Zawiera kompleks kofeinowo-guaranowy dodający energii. Świetnie sprawdza się także jako żel do mycia ciała. (Info z ulotki) 
Wartość 50zł/300ml. W pudełku znalazła się miniatura o pojemności 50ml (~8,3zł)
Szampon przepięknie pachnie, a po umyciu nim włosów długo zapach długo się utrzymuje. Brat jest bardzo zadowolony, natomiast mój chłopak jeszcze go nie ruszył. "Bo mi go szkoda, jest go strasznie mało." ;D
  
 

KMS CALIFORNIA HAIR PLAY
Pasta modelująca
Pasta do modelowania włosów dla każdego, kto potrzebuje trwałego i elastycznego wykończenia fryzury. Kosmetyk zawiera odżywcze polimery i wosk carnauba, które nadają kształt i utrwalenie. Ponadto winogrona i miętę pieprzową, które zwalczaną wolne rodniki i antyoksydanty. (Info z ulotki) 
Wartość 121zł/100ml. W pudełku znalazła się miniatura o pojemności 20ml (~24,2zł)
Nie powiem za wiele na temat tego produktu, ponieważ żaden z chłopców nie układa jakoś szczególnie włosów. W każdym razie pasta prędzej czy później znajdzie swoje zastosowanie, szkoda, żeby miała się zmarnować :)
  
  
  
DERMIKA MEN'S SPACE ENERGIC
Krem energetyzujący
Energetyzujący krem na dzień i na noc. Poprawia nawilżenie cery, wygładza i uelastycznia. Stosowany codziennie spłyca zmarszczki pojawiające się w okolicach oczu i na czole. Formuła kremu została dostosowana do szczególnych potrzeb i upodobań pielęgnacyjnych mężczyzn. (Info z ulotki) 
Wartość 38zł/50ml. W pudełku znalazła się miniatura o pojemności 30ml (~22,8zł)
Krem pachnie bardzo męsko i... zdecydowanie energetyzująco. I, co najważniejsze, spodobał się obojgu. Nie sposób się nie uśmiechnąć widząc rano i wieczorem brata ukradkiem smarującego twarz tym specyfikiem. Chyba sam przed sobą nie chce się przyznać jak bardzo spodobało mu się dbanie o siebie ;)
  
 
   
FLOSLEK FLOSMEN
Woda toaletowa
Flosmen to linia kosmetyków stworzonych z myślą o mężczyznach. Woda toaletowa Flosmen to zapach atrakcyjnego i nowoczesnego mężczyzny. (Info z ulotki) 
Wartość 27zł/100ml. W pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy.
Opinia mego Lubego - "fajnie, męsko pachnie"; brata - "zapach taki sobie", a wg. mnie to po prostu tani, badziewny zapach. Oczywiście wszystko zależy od indywidualnych preferencji, moim zdaniem jednak zapach jest zbyt pieprzowy. Zapach długo utrzymuje się na skórze, ale wydaje mi się, że to cecha wspólna wszystkich męskich perfum (w przeciwieństwie do damskich).  Duży plus za to, że produkt nie był testowany na zwierzętach co jest wyraźnie zaznaczone na spodzie pudełeczka. Minus za datę ważności (tylko do kwietnia 2014). Niestety w pudełku mojego chłopaka flakonik był pęknięty przez co stracił kilka mililitrów zapaszku. Sama dowiedziałam się o tym dopiero w Wigilię, ponieważ to dopiero Rafał ściągnął folię ochronną i otworzył pudełko, na reklamacje było zatem chyba troszkę za późno. No, ale trudno, taki tam mały fail :)
  
    
  
BIC FLEX & EASY
Maszynka do golenia
Zapewnia wszystko co najlepsze w goleniu. Wyposażona w 4 wymienne wkłady, ruchome ostrza, obrotową główkę. (Info z ulotki) 
Wartość 22zł/szt. W pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy.
Nie muszę chyba mówić, że golarka najbardziej ucieszyła chłopców? :)
  
    
  
W pudełku znalazła się również czarna, elegancka ulotka. Dopiero teraz zorientowałam się, że nie mam zdjęcia, a jest już za późno i za ciemno na wyciąganie aparatu. 

Na zakończenie powiem tylko tyle, że za jedno pudełko zapłaciłam jedynie 59zł. Znalazło się w nim 6 produktów, z czego 3 z nich są pełnowymiarowe, a łączna wartość zawartości wynosi prawie 160zł. Opłaca się, prawda? Najważniejsze jest jednak zadowolenie faceta :) Jeżeli chcecie takie pudełko nabyć - nic straconego - możecie to zrobić TU. A wpisując kod rabatowy - RUDOLF - otrzymacie 10% zniżki, nie wiem jednak do kiedy kod będzie aktywny, więc musicie się spieszyć :)
  

A już jutro post o grudniowym ShinyBoxie i GlossyBoxie :)


PS. Jeżeli ktoś z Was nie subskrybuje jeszcze ShinyBoxa lub chce kupić pojedyncze pudełko może to zrobić z tego linku:
Koszt jednego pudełka to jedyne 49zł, a wartość zawartości zazwyczaj jest wyższa. W dodatku co miesiąc możesz cieszyć się jak dziecko otwierając z niecierpliwością pudełko-niespodziankę. UWAGA! ShinyBox uzależnia! Jestem posiadaczką wszystkich pudełek od czerwca 2012 do grudnia 2013 :) Wszystkie moje pudełka można zobaczyć TU
PS. Tak, tak - składając zamówienie korzystając z powyższego linku pomagacie mi w zbieraniu gwiazdek :)


1 komentarz:

  1. Pokazywałam to pudełeczko u siebie, zamówiłam dla chłopaka i także był mały fail z wodą toaletową. Ale ogólnie zawartość bardzo fajna ;) Pozdrawiam i obserwuję, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.