środa, 11 grudnia 2013

Dekupażowy Mikołajek / WYNIKI ROZDANIA



WYNIKI!

Wg. informacji zawartej w punkcie 4: "Nagroda zostanie przyznana tylko i wyłącznie jeżeli zgłosi się min. 100 osób." post z wynikami nie powinien być nawet publikowany. Zgłosiło się niecałe 70 osób, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem biorąc pod uwagę popularność poprzedniego dużego rozdania, tym bardziej, że starałam się, aby nagrody były podobne do tych z wiosennego candy. Spodziewałam się, że przynajmniej połowa obserwatorów weźmie udział a na zgłoszenia mieliście aż 3 miesiące. W związku z tym nie będzie nowego candy na początku nowego roku. Wstrzymam się może z miesiąc lub dwa aż nabierzecie chrapki na nagrody i na wiosnę być może wyruszę z kolejnym rozdaniem :)

Ostatecznie postanowiłam, że wybiorę zwycięzce, bo nie ma sensu chomikować wcześniej kupionych dla Was nagród. A że darzę Was ogromnym zaufaniem wybrałam zgłoszenie, które najbardziej przypadło mi do gustu i już miałam publikować wyniki, kiedy coś mnie tknęło, żeby sprawdzić czy wszystkie warunki zostały wypełnione. I nie - okazało się, że brakuje banerka i w ten sposób komuś nagroda przemknęła tuż przed nosem. Dlatego też uczulam, abyście następnym razem sprawdzili trzykrotnie czy wszystkie podpunkty wypełniliście poprawnie. 

Musiałam zatem poświęcić kolejną godzinkę na dokładne sprawdzenie wszystkich zgłoszeń i... w końcu... udało się...  MAMY ZWYCIĘZCĘ!


Proszę zwycięzce o przesłanie scrina potwierdzającego polubienie Theresa Ursula's Jewelry na facebook'u oraz o dane do wysyłki na:
theresaursulasjewelry@o2.pl 
Na e-maila czekam do niedzieli godz. 12 (południe). 
W przypadku braku kontaktu nagroda zostanie przekazana komuś innemu.
 
Gratuluję zwycięzcy a wszystkim pozostałym uczestnikom dziękuję za zabawę :)
 

10 komentarzy:

  1. Kolczyki piękne :-) Moja pani od polskiego szukając w google grafika pod hasłem ''święty Mikołaj'' Natrafiła na jedną z twoich prac i była zachwycona :)))
    Gratuluję zwyciężczyni! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, aż sobie wpisałam w google z ciekawości :D I jest, ale gdzieś na szarym końcu :)

      Usuń
  2. Serdeczne gratulacje ;)
    Na pewno przydasie zostaną dobrze spożytkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że nie chce Pani reklamy na swoim blogu ale chciałabym zaprosić Panią na rozdanie na moim blogu - do wygrania bon do sklepu z półfabrykatami :)
    Może Pani usunąć ten komentarz jeśli uzna Go pani za spam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bez linka to jeszcze nie taki straszny spam :)

      A tak poza tym to ja się pytam JAKA PANI?! Ewelina albo Tereska, proszę mnie tu normalnie nie postarzać :P

      Usuń
  4. Ah, gratuluję zwyciężczyni i troszkę zazdroszczę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.