niedziela, 22 grudnia 2013

Dekupażowy Mikołaj

Decoupage w wersji wyjątkowej dla mnie, ponieważ wymagał znacznie więcej pracy niż zazwyczaj. Kolczyki i naszyjniki wykonuję na gotowych, drewnianych bazach. Moim zadaniem jest je tylko zedekupażować. W przypadku tego naszyjnika bazę musiałam wyciąć sama, własnoręcznie z grubej, trwałej tektury modelarskiej. A dla odmiany koraliki podczepiłam też od dołu i całość podrasowałam miejscami maźnięciami złotej farby. Sam Mikołaj ma wymiary 7,5 x 6,2cm, a cała zawieszka, wraz koralikami u spodu ma długość 10,5cm :)


5 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ten naszyjnik. :D Mikołaj trochę jak z Cocacoli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA! Bo Mikołaj z coca-coli jest najlepszy :)
      Taki... sympatyczny :D

      Usuń
  2. Śliczna zawieszka, tak na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny *u* Naprawdę, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.