wtorek, 19 listopada 2013

Why? Because I said so! / Przydasiowy konkurs

I tak powinno być xD




Wczoraj dotarła do mnie wygrana w konkursie. Otworzyłam ją o 14 i tak długo przebierałam w nowościach, że o 15 okazało się, że jest już za ciemno, aby to wszystko obfocić i Wam pokazać. Pochwalę się więc w weekend, którego się już doczekać nie mogę :)

 _______________________________________________________________________________

Zazwyczaj nie biorę udziału w żadnych konkursach, w których o wygranej decyduje losowanie, bo szanse na wygraną są niskie. Tym razem nie mogłam jednak przejść obojętnie obok taaaakiej nagrody :) Teraz już tylko niecierpliwie oczekuję na wyniki oraz na otwarcie nowego sklepiku z przydasiami.

A konkurs jest pod poniższym linkiem:


5 komentarzy:

  1. Świetne!!!! A przesłanie po prostu idealne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki ;) Miałaś bardzo fajny pomysł i pięknie go zrealizowałaś. U mnie jest niestety inaczej. Mam masę pomysłów, ale nie udaje mi się realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy komplecik :>
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się twój blog:) Zarówno pod względem wyglądu jak i treści:)
    (wyśrodkowałabym tylko zakładki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Niestety nie wiem jak je wyśrodkować.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.