niedziela, 24 listopada 2013

Sezon świąteczny czas zacząć :)

Święta dokładnie za miesiąc, więc sezon świąteczny na blogu czas zacząć. Jak widzicie zmienił się już trochę wygląd bloga. W najbliższych dniach mogą dochodzić kolejne zmiany, ponieważ tło wydaje mi się być nieco zbyt pstrokate. Zaktualizowałam też wszystkie zakładki. Doszły więc dwa pytania do FAQ a w zakładce "Tutoriale" znajdziecie bezpośrednie linki do aż 14 moich tutków. Powstała również podstrona "Wyróżnienia", gdzie możecie zapoznać się z dotychczasowymi wygranymi w konkursach handmade, z kosmetycznymi nagrodami oraz wyróżnieniami blogowymi :)

Dziś wrzucam już pierwsze świąteczne kolczyki. Standardowo zaczynam od tych, które podobają mi się najmniej, a im bliżej świąt tym więcej będzie tych moich ulubionych :) Te pierniczki lepiłam jeszcze rok temu, przeleżały rok w szkatułce niewykończone. Doczepiłam tylko kokardki i gotowe. W tym roku jeszcze nie lepiłam ludzików. Mam nadzieję, że znajdę jeszcze na to czas, ponieważ sama jestem ciekawa czy poczyniłam jakieś postępy od zeszłego roku.
  

Wykonane całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek.


ZAMÓWIENIA:

a) Standardowe: w Oficjalnym Sklepiku (w nim kupisz najtaniej), na DaWandzie oraz w galerii Art-Madam wystawionych jest już kilkanaście świątecznych wzorów oraz setki innych prac. Większość z nich (pomijając decoupage) występuje w pojedynczych egzemplarzach, dlatego chętnych zapraszam już teraz :)
b) INDYWIDUALNE: Jak co roku wykonuję personalizowane zamówienia decoupage. Na kolczykach, naszyjnikach, brelokach czy zawieszkach do telefonu może znaleźć się dosłownie wszystko: zdjęcie bliskiej Ci osoby, domowego zwierzątka, lubego, ulubionej gwiazdy lub klubu piłkarskiego. Ponadto: "Keep calm and...", I <3 ..." oraz inne personalizowane napisy i loga. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia na biżuterię z modeliny. W przypadku zamówień indywidualnych proszę o jak najszybszy kontakt, ponieważ czasu coraz mniej i nie chciałabym, aby wszystko skumulowało się na ostatnią chwilę. Kontakt - theresaursulasjewelry@o2.pl

5 komentarzy:

  1. Urocze ciasteczka ;)
    A wygląd jest bardzo świąteczny :-) Bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pierniczki ;)
    Mogłabym spytać gdzie znalazłaś taką śliczną wstążkę?
    Już ją widzę na kartkach świątecznych..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie fajne wstążeczki można dostać na allegro :)

      Usuń
  3. Piękne świąteczne piernikowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.