sobota, 26 października 2013

Stare nowości / W Lovebooku DaWandy

Stare nowości, bo kolczyki zaczęłam robić 1,5 roku temu a skończyłam dopiero niedawno :) Mam mnóstwo starych, zarówno ręcznie lepionych jak i foremkowych baz do babeczek i lodów oraz mnóstwo starych ozdóbek, a wszystko powstało jakieś 1,5 - 2 lata temu. Miesiąc temu pracując z silikonem wykorzystałam je i powstały takie oto lodziki:
   



Wafelki lodów z foremki, pozostałe elementy to ręczna robota.
  
Jakiś czas temu dostałam wiadomość od DaWandy, że mój produkt został wybrany do najnowszego Lovebooka. Poproszono mnie o podesłanie zdjęć w większym formacie, ale kiedy to zrobiłam ucichło i  zapomniałam o sprawie. Wczoraj wpadła listonoszka i w momencie odbierania przesyłki zastanawiałam się co to może być, bo przecież niczego nie zamawiałam. Po rozerwaniu koperty i zapoznaniu się z zawartością wydałam z siebie radosne, końskie "łiihaha" :D Otrzymałam 10 egzemplarzy Lovebooka i miłą wiadomość od DaWandy :)
  



Jeżeli o mnie chodzi to praca, którą wybrali nie jest zbytnio kreatywna i pomimo, że zostałam w taki sposób wyróżniona żałuję, że padło akurat na te kolczyki. Gdyby wybór należał do mnie wybrałabym inną pracę :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Twoja praca została doceniona i to bardzo miłe jest. A że to nie jest najfajniejsza Twoja praca? Tylko się cieszyć... bo skoro taka zwyczajna zachwyca ludzi to o ile bardziej spodobają się im Twoje ciekawsze prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? DZIĘ-KU-JĘ! W ostatnim czasie pozytywne myślenie gdzieś prysnęło i nawet nie myślałam w tych kategoriach :) Fajnie, że są ludzie, którzy pozytywnie spoglądają na takie zwykłe sprawy :)

      Usuń
  2. Ładne. ; )
    Gratuluję znalezienia się w Lovebooku! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, które lody ładniejsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie po odbiór wyróznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję takiego wyróżnienia. Też myślę że jeśli komuś spodobają się Twoje prace z katalogu (w co nie wątpię) to widząc inne, bardziej zaawansowane, kreatywne może być bardzo pozytywnie zaskoczony! Ja to nawet nie marzę że za kilka lat ktoś tak doceni moje prace z fimo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kilka lat temu o tym nie marzyłam i nawet sobie nie wyobrażałam, że zostanę w taki sposób wyróżniona. A w ostatnich miesiącach jestem non stop zaskakiwana :)

      Usuń
  6. Gratuluję =)
    A jak zrobiłaś takie piękne rozki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są z foremki, napisałam to w treści notki :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.