sobota, 12 października 2013

Sówkowe ciasteczka na jesień

Macie nadmiar charmsów, z którymi nie wiecie co zrobić? Oto sposób :) Kiedyś w ramach wymianki dostałam mnóstwo charmsów i tak leżą już kilka lat. Jakiś miesiąc temu wyciągnęłam najładniejszą sówkę, odcięłam ogniwko i użyłam ją jako stempla odciskając w ciastku i oto efekt :D 
Sporo się przy tych ciasteczkach namęczyłam. Wiele osób pomyśli - "pfff, pic na wodę, przecież ciastka z wykrawaczki". Już tłumaczę. Charms odciskał ciasteczka bardzo głęboko i miałam problem z przebiciem gwoździa, przez co kilkanaście razy zaczynałam od nowa. Wyciągnięcie charmsa z modeliny też stanowił spory problem, aby nie zdeformować ciastka. Poza tym jak wiecie struktura i przypieczone kolorki same się nie zrobią. No i do tego kokardki, których robić nie znoszę.
  
Kształt ciastka wycięty wykrawaczką, cały pozostały efekt w postaci struktury i koloru ciastka uzyskany ręcznie. Kokardki ręcznie wiązane.
  
Szykuje się cała masa podobnych ciasteczek z motywami. Mam mnóstwo stempli z motylami, kwiatami i o świątecznej tematyce :)


Przypominam o rozdaniu, które kończy się już dziś. Zostanie prawdopodobnie przedłużone do północy - już pisałam w tej sprawie do Magdy. Ponadto nagroda zostanie przyznana niezależnie od ilości zgłoszeń. Zapraszam:



 

11 komentarzy:

  1. Ojejku, takie delikatne sówki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    Wykorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, te kolczyki są bardzo starannie zrobione. Gratuluję.
    Co do loterii, to zgłosiłabym się jeszcze, jeśli byłaby taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przydasiowe rozdanie nadal jest aktualne, do 10 grudnia.

      Usuń
  4. Sówki na ciasteczkach...lepiej być nie może ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! : )
    Ciekawy pomysł, żeby z nieużywanych charmsów zrobić stemple. : ) Wykorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.