sobota, 19 października 2013

Halloween'owe dynie + tutorial

Nigdy nie lepiłam dyń i nie zamierzałam tego robić. Są tego trzy powody: 1) wzór wydaje mi się być zbyt banalny, 2) nienawidzę dyń, 3) w Polsce Halloween nie jest tak popularne. Wyjątek zrobiłam w tym roku, ponieważ tydzień temu pani Ania z Qnszt.pl złożyła u mnie pilne "zamówienie" na tutorial na dyńki. No i jest :) Możecie zobaczyć go TU. Ja swoje dyńki poza tutkiem zawerniksowałam i uzupełniłam kokardkami i koralikami. 



Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

To jest jeden z tych weekendów, których nienawidzę. Zamiast zrelaksować się po ciężkim tygodniu siedzę i kuję się na poniedziałkowe wejściówki z konwersów, fony i gramy. Jeżeli je zawalę to pasuję.

5 komentarzy:

  1. Fajne, podoba mi się ta ozdoba z kokardek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dynie *.* Najlepsze jakie do tej pory widziałam! Cuda...

    OdpowiedzUsuń
  3. te dyńki wyglądają trochę jak mandarynki bez skórek :D
    ale wyglądają super, te kokardki to był super pomysł.
    Powodzenia na wejściówkach! Sama mam dwie w tygodniu i muszę nieźle zakuwać, więc wiem o czym mówisz :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.