niedziela, 13 października 2013

Dębowy naszyjnik II

Pierwszą wersję naszyjnika możecie zobaczyć TU. Ten jest bardziej kolorowy :)


Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

13 października to dla mnie ważny dzień, ale w tym roku ma wyjątkowe znaczenie. Dziś mija okrąglutkie 5 lat odkąd związałam się z Rafałem! Ciapała poznałam w 4 klasie podstawówki i już wtedy bawiliśmy się w miłosne podchody. "Poważne" rozmowy na gg a w szkole ciąganie za warkocze i uciekanie do łazienki :P A w trzeciej gimnazjum - dokładnie 13.10.2008 roku - dwoje piętnastolatków zostało parą. I tak przez 5 lat znoszę tego Głuptasa a on jakoś wytrzymuje z fochatą Eweliną :D 
Z chęcią opublikowałabym kilka, a nawet kilkanaście zdjęć, niestety mój Luby raczej nie zezwoliłby na publiczne publikowanie prywatnych zdjęć, więc wybrałam takie, do którego z pewnością się nie przyczepi. Rozmazane, bo robione telefonem i w ruchu, ale za każdym razem jak je widzę to parskam śmiechem :)
  

6 komentarzy:

  1. Genialny naszyjnik :))
    Wytrwałości ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie możesz wrzucić więcej Waszych zdjęć :) ja z moim Patrykiem też jestem 5 lat (lekko ponad), też na poważnie związaliśmy się w 3 klasie gimnazjum :) ale wcześniej też próbowaliśmy xD

    wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjjj a myślałam, że takie historie się nie zdarzają :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.