poniedziałek, 9 września 2013

Żabia broszka

Nigdy, przenigdy nie przyszłoby mi na myśl, żeby lepić żabę. I nie chodzi tu o pomysł tylko o płaza samego w sobie. Nie, nie boję się żab. Uważam nawet, że są słodziutkie :) Po prostu nie wyobrażałam sobie ich w formie biżuterii, to takie... niesubtelne. Cóż, myliłam się, bo brocha fajnie się prezentuje :D  W chwili obecnej jestem w trakcie wykonywania prac na jesienne wyzwanie Kreatywnego Kufra i wczoraj wieczorem przy okazji czytania regulaminu trafiłam na zbliżające się ku końcowi wyzwanie zatytułowane "żaba". Szybka decyzja: "ok, lepimy". A jako, że obracam się teraz w jesiennych klimatach żabcię posadziłam na jesiennym liściu :) Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się ją dzisiaj wykończyć i sfotografować przed zachodem słońca. Ufff, calutki dzisiejszy dzień z głowy.

Całość, czyli zarówno żabę jak i liść ulepiłam całkowicie ręcznie. Po wypieczeniu broszkę podrasowałam złotą i czarną farbą a na koniec zawerniksowałam. Brocha jest ogromniasta, o wymiarach 7,5 x 7cm.






Broszkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra.


11 komentarzy:

  1. Musze przyznać, że oryginalna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna! Szczegóły dopracowane... W głowie się nie mieści że takie cudo lepione z modeliny... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Z początku myślałam, że siedzi na prawdziwym liściu i zastanawiałam się jakim cudem liść się nie porwał :)) Niesamowita! Powinna wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nastawiam się, bo są prace bijące na głowę tę marną żabkę :) Nie wyszła niestety tak jak chciałam.

      Usuń
  4. Piękna brocha :) żabka świetna, ale ten liść wygląda jak prawdziwy-mistrzowski chylę czoła i życzę powodzenia w żabim wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Powodzenia w wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, bez zbędnej skromności, moja Droga, coś zająć musi, bo nie może przejść niezauważalna! - jest niesamowita. Fascynują mnie te liście, widziałam na Twoim fanpejdżu całą tacę takich liści, chyba też się pobawię takim efektem, choć pewnie nie z takimi wynikami jak u Ciebie, bo po prostu spiorunowałaś efektem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko jeden taki podrasowany listek :) Wszystkie pozostałe będą już takie "suche" :)

      Usuń
  7. Piękna ta żaba! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, choć to dziwne określenie jak na to stworzenie, żabka. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.