środa, 18 września 2013

Wyróżnienie w wyzwaniu Kreatywnego Kufra

Witajcie ponownie :) Śpieszę donieść, że moja żabia broszka została wyróżniona w Wyzwaniu Tematycznym Kreatywnego Kufra i zajęła...
1 miejsce!

Bardzo, baardzo dziękuję :) Nawet nie wiecie jak się cieszę, bo z ręką na sercu przyznaję, że w ogóle na to nie liczyłam. Długo zastanawiałam się czy żabę w ogóle publikować na blogu, bo brat standardowo zlustrował ją swoim krytycznym wzrokiem i mówił, że żaby to to w ogóle nie przypomina. Dziś po wejściu na bloga i zobaczeniu swojej żaby w miniaturce nowego posta Kreatywnego Kufra przez pół godziny miałam banana w gębie, obdzwaniałam chłopaka i mamę będącą jeszcze w pracy, nawet sąsiadce poleciałam się pochwalić :D Ochłonęłam, więc teraz mogę spokojnie opublikować posta :)



12 komentarzy:

  1. Super! Zasłużyłaś :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje!!! Wspaniała żaba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maje najszczersze gratulacje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja wcale się nie dziwię. A twój braciszek chyba się zna,żaba jest cudowna ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No, mówiłyśmy (pisałyśmy tutaj)! Więcej wiary, bo naprawdę robisz wspaniałe rzeczy, a ta kolia w najnowszym poście - coś wspaniałego :) No i oczywiście - mocne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale od wiary w siebie niedługa droga do próżności i samozachwytu, więc wolę, aby pozostało jak jest :)

      Usuń
  6. Zasłużyłaś na to! Gratulacje. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.