niedziela, 1 września 2013

Trampeczek

To ten trampeczek, który według krytycznego oka mojego brata wygląda jak gówno :)
Nigdy więcej nie będę malować ręcznie tak maluśkich elementów, następnym razem zadekupażuję, a co!






Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia foremek.

Przed-poprzedni post przypadł Wam do gustu, dziękuję za tyle długich i ciekawych komentarzy! Szykuję kolejny w tym stylu, tym razem będzie to porównanie moich prac z okresu 2009 (a nawet 2008)-2013.
Jeżeli macie pomysły na posty, które odbiegałyby od codziennego prezentowania moich najnowszych prac i które by Was zaciekawiły - walcie śmiało! :)
 

26 komentarzy:

  1. ganialny!^^
    o! dekupaż to dobry pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten trampek jest genialny! Nawet podeszwę odwzorowałaś! Też próbowałam lepić trampek, ale zupelnie schematyczny, no i płaski, na szyję, ale do Twojego nawet nie może sie porównywać! Podoba mi sie pomysł lepienia butow, jak sie lepiej poduczę, to ulepię sobie glana :) A dzięki Tobie wiem, na co zwrócić uwagę. W środku jest pusty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest pusty :) Przepis na niego to Google i wykrój butów lub szablon na buty z papieru :)

      Usuń
  3. Świetny trampek !
    Fajnie jest zobaczyć u Ciebie coś innego niż słodkości :)
    Na blogu nie wiem co bym chciała zobaczyć ... hmm może jakieś wyzwania fotograficzne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym to ja chociaż umiała fotografować :)

      Usuń
  4. Ręcznie robione rzeczy mają swój urok, który tkwi między innymi w niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta niedoskonałość jest taka, że napisu nie da rozczytać :)

      Usuń
  5. Proszę brata nie słuchać! Ogromny talent i widać to po wszystkich pracach a zwłaszcza po tym trampeczku! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. z czego zrobiłaś te kółka gdzie wsadzamy sznurówki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny trampek- próbowałam takiego robić. Na początku byłam z niego dumna, ale gdy dorwałam farby zepsułam wszystko ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że mój trampek jeszcze przed pomalowaniem prezentował się lepiej :D

      Usuń
  8. Fajny trampek. ;)

    Proponuję porównanie babeczek i rogalików. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Coś Ty! On tylko tak miłość mi okazuje :D

      Usuń
  10. Hahaha słodki jest! Trampek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie wyglada jak g....! Jest cudowny! Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezus Maria! Tak dokładne? Na prawdę, chciało Ci się? Podziwiam. Ja bym wymiękła na samym początku.
    Oczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój brat się nie zna! Trampek jest genialny! I udało Ci się zachować wszelkie szczegóły - choćby bieżnik na podeszwie:) super:))

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda prawie jak mój , rozmiar się tylko nie zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny trampeczek, jak prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się także podoba, a z zawodu jestem artystą więc bez urazy Twój braciszek słabo się zna! :)
    Wyszedł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.