wtorek, 10 września 2013

Rocznicowo-Świąteczne Rozdanie

    
Dlaczego rocznicowo-świąteczne? Ano dlatego, że 20 grudnia mija druga rocznica od pierwszego posta na tym blogu. Dziesięć dni przed rocznicą zostanie wylosowany zwycięzca a nagroda zostanie wysłana w dniu rocznicy. Powinna wobec tego dotrzeć do 23 grudnia, czyli na dzień przed świętami :) Samo rozdanie pod względem nagród będzie bardzo zbliżone do poprzedniego, urodzinowego. Jako, że w ostatnim czasie organizuję rozdania regularnie, jedno po drugim, a zaraz po tym pod koniec grudnia ruszy kolejne wprowadzam nowy warunek (pkt. 9 w zasadach dla posiadających bloga oraz pkt. 4 w zasadach dla nieposiadających bloga) :)
    
    
 
Nagroda podzielona jest na trzy kategorie. Wszystkie 3 kategorie to JEDNA CAŁOŚĆ, którą zgarnie JEDNA OSOBA, którą wybiorę ja.

Są to:
1 Przydasie (duuużo przydasi)
2. Kosmetyki
3. Słodycze

UWAGA! Z racji tego, że nie każdy zajmuje się rękodziełem po wygraniu istnieje możliwość wymienienia przydasi na biżuterię Theresa Ursula's Jewelry.

   
Akcesoria do decoupage w postaci:
- 8 drewnianych baz ze sklejki
- 12 serwetek w kategoriach świątecznych i retro
   
   
Coś dla modeliniarek :)
- kostka masy Premo Accents kolor niebieski perłowy
- trzy foremki silikonowe
- dwie szklane buteleczki
- mała, drewniana deska do krojenia do miniaturek
   
   
6 motek muliny
    
   
Sutaszowo:
- dwie szpulki sznurka do sutaszu po 4m
- garść koralików
  
   
Perełki akrylowe:
- złote 6mm 40szt.
- błękitne 6mm 40szt.
- różowe 6mm 40szt.
- fioletowe 6mm 40szt.
- łosoś i fuksja 6mm 20+20=40szt.
- zieleń i granat 6mm 20+20=40szt.
- zieleń, granat, turkus, czerwień 2mm 4x20=80szt
   
  
Półfabrykaty posrebrzane:
- bigle 50szt.
- ogniwka 50szt.
- szpilki 50szt.
   
   
Półfabrykaty posrebrzane c.d.:
- przekładki pod koralik 20szt.
- przekładki pod koralik kwiatki 20szt.
- bazy pierścionka 2szt.
- bazy broszek 2szt. (jedna mniejsza, druga większa)
- karabińczyki 5szt.
- zapięcia naszyjników 5szt.
- krawatki zamknięte 5szt.
- krawatki zaciskowe 5szt.
- sztyfty w komplecie z posrebrzanymi barankami 3 pary
   
   
Półfabrykaty pozłacane:
- bigle 10szt.
- sztyfty z kulką w komplecie z silikonowymi barankami 5 par
-sztyfty płaskie w komplecie z pozłacanymi barankami 2 pary
- ogniwka 10szt.
   
   
Półfabrykaty w kolorze antycznego złota:
- bigle 10szt.
- gwoździe jubilerskie 10szt.
- ogniwka 10szt.
- łapaczki żeńskie 10szt.
   
   
- sznurek woskowany 2,5m
- baranki silikonowe 50szt.
   
   
Odżywka do paznokci Wibo Lovely.
   
  
Zestaw 5 próbek od Synchroline.
  
   
Mocno czerwona szminka w płynie Paese.
    
   
Pyszny, czekoladowy krem uniwersalny Oriflame.
  
  
Coś słodkiego :)
  


      
  
1. Blogi założone tylko do zgarniania giveway'ów (żadnej konkretnej treści tylko same zgłoszenia i banery) nie biorą udziału w konkursie.
2. Dodaj tego bloga do obserwowanych. Publicznie.
3. Dodaj PODLINKOWANY baner na bocznym pasku swojego bloga lub/i zamieść post z banerkiem i linkiem do mojego bloga. (Nie do tego posta tylko bezpośrednio do bloga)
4.  Polub Theresa Ursula's Jewelry na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu i zachowaj do zakończenia candy. Jeżeli wygrasz przedstawisz zrzut ekranu jako dowód, że warunek został poprawnie wypełniony.
 5. Zgłoś się do konkursu w komentarzu pod tym postem. Zgłoszenie powinno zawierać:
- link do Twojego bloga
- "zgłaszam się" lub jakiś wierszyk, żarcik, uzasadnienie dlaczego chcesz wygrać - wszystko zależy od Twojej wyobraźni i inwencji twórczej :)
6.  Wykonaj NAJPIERW czynności z punktów 2, 3 i 4 zanim zgłosisz się na tym blogu
7.  Sprawdź kilkakrotnie czy wypełniłaś poprawnie wszystkie warunki przystąpienia do konkursu. Jeżeli Twoje zgłoszenie będzie niepoprawne (np. zabraknie linku do mojego bloga lub banera w poście lub nie podasz linku do swojego bloga w zgłoszeniu) po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń zostaniesz zdyskwalifikowana bez podania przyczyny.
8. Nie powtarzaj zgłoszeń!
9. Zachowajmy zasady "fair play". Nie cofamy like'ów i nie usuwamy z obserwowanych. Osoby, które po zakończeniu rozdania znikną bez śladu a następnie wrócą z cieknącą ślinką na kolejne candy zostaną z niego zdyskwalifikowane bez informowania o tym.
Nie posiadasz konta na facebooku? Nic prostszego - załóż :) Tym razem nie tworzę indywidualnych warunków.
   
  
    
  
1.  Polub Theresa Ursula's Jewelry na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu potwierdzający wykonanie tego warunku.
2. Udostępnij na swojej tablicy na facebook'u link do tego posta i zrób rzut ekranu. 
3. Wyślij zgłoszenie na adres e-mail theresaursulasjewelry@o2.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
- Zwykłe "zgłaszam się" lub jakiś wierszyk, żarcik, uzasadnienie dlaczego chciałabyś wygrać - wszystko zależy od Twojej wyobraźni i inwencji twórczej :) 
-  Dwa załączniki w postaci zrzutów ekranu, o których mowa w punkcie 1 i 2.
 Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia otrzymasz ode mnie e-maila zwrotnego z informacją, że zostałaś przyłączona do konkursu.
4. Zachowajmy zasady "fair play". Nie cofamy like'ów. Osoby, które po zakończeniu rozdania znikną bez śladu a następnie wrócą z cieknącą ślinką na kolejne candy zostaną z niego zdyskwalifikowane bez informowania o tym.
   
Nie posiadasz konta na facebooku? Nic prostszego - załóż :) Tym razem nie tworzę indywidualnych warunków. 
  
    
1. Konkurs trwa od 10.09.2013 do 10.12.2013 godz. 12:00 (południe). W tym czasie można zgłaszać się w komentarzach pod tym postem.
2. Komentarze są moderowane, więc nie martw się, jeżeli Twoje zgłoszenie nie pojawiło się od razu pod postem.
3. Wyniki zostaną ogłoszone 11.12.2013 w godzinach 12:00 - 13:00. Proszę, aby każdy uczestnik odwiedził tego dnia bloga, abym nie musiała osobiście upominać się o adres wygranego.
4. Nagroda zostanie przyznana tylko i wyłącznie jeżeli zgłosi się min. 100 osób.
5. Wygrywa jedna osoba!
6. Więcej nagród? TAK! W poście widzicie zablokowane zdjęcia, które zostaną odblokowane i dołączone do puli nagród kiedy liczba zgłoszeń przekroczy kolejno 150, 200, 250. 
7. Nagroda zostanie wysłana 20 grudnia.
8. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką.
9. Jeżeli masz pytania kieruj je bezpośrednio na e-maila theresaursulasjewelry@o2.pl. Wszystkie komentarze pod tym postem, które nie będą zgłoszeniami nie będą publikowane.

ZAPRASZAM DO ZABAWY :)

71 komentarzy:

  1. Fantastyczna nagroda, aż oczopląsu dostałam ;D Ustawiam się więc do niej w kolejce ;d Obserwuję i lubię Twojego bloga (na fb również) od jakiegoś czasu :) A baner wstawiłam tutaj: http://sztukawnawiasach.blogspot.com/ ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział nagrody są świetne :)
    Baner na :http://p-a-n-d-n.blogspot.com/
    Obserwuje i polubiłam na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście się zgłaszam, z niecierpliwością będę czekać do grudnia
    http://colorsplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    banner na: modelinowa-kraina.blogspot.com

    obserwuję już od dawna ;)

    Wierszyk:

    Cóż to takiego?
    To Ewelina!
    Kolejne candy na swym blogu rozpoczyna!
    Nasza hojna właścicielka,
    daje nagród nam bez liku!
    Każdy znajdzie coś dla siebie!
    I mulina, bigle, premo!
    To jest raj dla oka mego!
    Zaraz, zaraz!
    Są tu jeszcze koraliki,
    Oj! Będą z nimi handmadeowe triki!
    Widzę jeszcze wymyślne foremki,
    bo nie każdy wyrób musi być od ręki!
    I słodycze!
    O! Jak miło!
    Dziękujemy Ewelino!


    OdpowiedzUsuń
  5. Jako że nie jestem twórcza żadnym wierszykiem itp. Cię nie zaskoczę ;p
    Kolejne candy z tyloma wspaniałościami, a mi szczęście jeszcze ani razu nie dopisało.. :c
    Zgłaszam się!
    Banerek na pasku: duperelkidiany.blogspot.com
    Obserwuję od dawna jako Lacerta
    I lubię na Fb :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    http://kosmetyczneporadym.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :3
    faweks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle przydasi aż kusi aby się zapisać. Niestety moja dusza uboga w rymy nic nie stworzy wierszo-podobnego :(
    Banerek znajduje się na blogu: niebieska-inspiracja.blogspot.com
    Oczywiście fanpage już od dawna polubione tak samo jak miejsce w obserwatorach zaklepane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi talentu do rymowania i do malowania także nic z tych rzeczy nie będzie. Wolę, żebyś nie miała traumę przeze mnie po tym rozdaniu. Aczkolwiek wielką chrapkę mam na te przydasie. W tamtym candy się nie udało, więc może teraz mi się poszczęści. Obserwuję Twego bloga już od dawien dawna. Ubóstwiam Twoje prace. Moim faworytem jest sutaszowa kolia z muszelką. Szczerze mówiąc to dzięki Tobie zaczęłam się interesować tą techniką i już stawiam pierwsze kroki. Musze Ci bardzo, ale to bardzo za to podziękować. Sutasz sprawia mi wiele radości :) Jesteś takim moim "małym" guru :P bo i z modeliny pięknie lepisz, a i decoupage robisz czym również się lubuje. Stronkę n facebooku już polubiłam, a banerek umieściłam na samoistnie.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Natalia
    lubię jako Natalia Chy.
    Banner: http://testujrazemzemna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :) Niestety nie mam talentu do rymowania ani do wylosowania mnie w rozdaniach,ale trzeba próbować może kiedyś się uda . A więc banerek na blogu: http://jujab.blogspot.com/ Obserwuje już od dawna a stronkę na fb zlajkowałam,oraz wstawiłam na swój profil informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :D
    Banerek na modeliniaczka.blogspot.com
    Obserwuje od dawna (o ile bloger czegoś nie popsuł :P)
    Na FB również lubię ;)
    modeliniaczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja się skuszę na prezent pod choinkę .Dlaczego ja....??? wierszokleta ze mnie żaden ale jak się mi uda wygrać obiecuję zrobić z tego użytek i nie zmarnować ani źdźbła , które zostanie mi powierzone. Pozdr http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wow, wow... Jakie wspaniałe nagrody:) Muszę przyznać, że jest o co walczyć :p I konkurencja z pewnością nie będzie spała. Największą mam chrapkę na te silikonowe foremki, nigdy jeszcze nie korzystałam z takich no i oczywiście już same przydasie biżuteryjne cieszą oko:) Szczególnie osobę, która tworzy biżuterię sama. Bloga obserwuję już dłuższy czas, a na FB właśnie dołączyłam.
    Banner na pasku bocznym, na: http://fleur-de-cristal.blogspot.com/
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego ja powinnam wygrać? hm.... Prezenieśm się w czasy, kiedy zajęłam się handmade.
    Mała Julka się nudziła
    i dla zabicia czasu biżuterię tworzyła.
    Wszystko co wpadnie jej w ręce
    poddaje obróbce - nic więcej!
    Modelina jej się spodobała
    i na niej swój czas opierała.
    Astra, fimo i szkolne modeliny przez jej ręce przeszły
    ale no już... ...odeszły... .
    Został koralików stos
    ciężki jest ten los.
    Po blogach inspiracji szukała,
    aż na theresaursulasjewelry.blogspot.com trafiła!
    I małą inspiratorkę tak mocno polubiła,
    że mało co o nią się nie zabiła!
    Szuka inspiracji dalej,
    spacerując wśród alej,
    Każdy lubi na swój sposób się wyrażać,
    a ona w tworzeniu biżuterii próbuje się wykazać.
    Julka wie, że nie ładnie jest kopiować cudze prace
    więc suka natchnienia... Eee... ... w pralce...?!
    To bez ładu
    i składu
    opowiadanie kończy pisać
    bo w poniedziałek pani ma ją pytać!!!
    o nieee ja nie chcę do tablicy... :(

    zgłaszam się :)
    baner na blogu modelina-izaury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. brak u mnie zdolności poetyckich, więc po prostu napiszę, że się zgłaszam. ;)
    baner na pasku bocznym: http://handmade-rka.blogspot.com/
    :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, marzę o tych nagrodach *.* oczywiście zgłaszam się, tutaj jest post o rozdaniu http://ciasteczkowyhandmade.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html i wklejony baner po prawej stronie :)
    PS. Robisz cuda z modeliny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie warunki spełnione, więc i ja się zgłaszam! ;) calipso-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. http://meeg1990.blogspot.com/
    zgłaszam się
    dlaczego chcę wygrać? nie będę pisać tu żadnych wierszy bo po prostu nie umiem :)chciała bym bardzo wygrać ponieważ od jakiegoś czasu kocham tworzyć biżuterię:) przeważnie bransoletki:) a ta nagroda pozwoliła by mi tworzyć nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię twój profil od dawna, ostatnio zachwyciłam się żabą :) Ma fantastyczne jesienno-soczystozielone kolory, takie lubię. Tu również zaglądam, i może bardziej z dystansu się przyglądam :) Fajne nagrody przygotowałaś, a w dodatku kuszą te nieodkryte :) mam nadzieję ze szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie :) Gratuluję rocznicy i kibicuję. pozdrawiam serdecznie, eda z www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! ;)
    http://swiat-ulepiony-z-modeliny.blogspot.com/
    Obserwuję i lajkuję.
    Bardzo chciałabym wygrać te wszystkie cudeńka, bo to moje życie. W wolnych chwilach również uwielbiam tworzyć biżuterię a drobiazgi z rozdania bardzo by mi się przydały do wcielenia w życie moich pomysłów. Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek przeniesiony na nowego bloga: http://lukrowanabizuteria.blogspot.com/

      Usuń
  23. Z chęcią się zgłoszę :)
    banerek jest na: mamswojemiejsce.blogspot.com
    Obserwuję jako Rata En La Casa
    Na FB także kliknęłam "lubię to"

    Bardzo, ale to bardzo chciałabym wygrac ponieważ wszystko co robię kręci się w koło mojej pasji czyli robótek ręcznych. Chęc poznania nowych technik i poprawa umiejętności cały czas mi towarzyszą. Dla tego też z chęcią przygarnę przydasie :)

    Pozdrawiam. Paula.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zatem i ja się zgłaszam :) (obyśmy dobili do tej setki, ale raczej tak, bo jest o co się tutaj ustawiać ;))

    Obserwuję jako drzeryj już od dłuższego czasu, a link do bloga to http://tworzydaria.blogspot.com

    A pewnie nie napiszę żadnego wierszyka, żarcika, bo w pisaniu to jestem totalną niedojdą (a podobno studiuję tak ambitny humanistyczny kierunek - że niby twórczy), więc po prostu napiszę, że każdy kolejny drobiazg w pracowni mi się przyda, zwłaszcza z paczką pysznego kisielu na zimę! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Link do bloga: http://www.if-i-lose.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Flu zz
    Na facebooku także polubiłam :)

    Do rymowania, nie powiem, talentu nie mam, ale warto spróbować, chociaż krótko :D.

    Naokoło świecą barwy koralików i muliny,
    Patrzcie, tęcza! A nie, to znowu sprytne koraliki!
    Patrzcie dalej, kosmetyki i słodycze!
    Ile tego? Dużo, niezliczenie! A po co to wszystko?..
    .. Organizują wielkie rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: Aleksandra
    Baner: http://forevver-young.blogspot.com/
    Na fb polubiłam.

    Powiem szczerze-
    ja rymować nie umiem,
    a z dyktand dostaję same dwóje.
    Jednak teraz się poświęcę,
    bo chcę by nagrody trafiły w moje ręce.
    Bardzo mi na tym zależy,
    ale chyba nikt mi nie uwierzy.
    Z rękodziełem przygodę dopiero zaczynam,
    a swój wiersz śmiało rozpoczynam:
    Koraliki, bigle i mulina-
    już ma ręka się wygina.
    Chodźcie w me ramiona,
    bo to rzecz nieunikniona.
    Ja muszę was mieć,
    by życie nabrało sens.

    Mam nadzieję, że wierszyk się podoba :).
    Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze wpis: forevver-young.blogspot.com/2013/10/dla-zainteresowanych.html

      Usuń
  27. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: Nicole
    Baner i link do bloga: http://reditus-lemon.blogspot.com/
    Na facebooku polubiłam.

    Może z rymowanek jestem słaba
    Ale zaraz zacznie się zabawa
    Dziś na rozdanie czekamy
    I się wszyscy przekomarzamy
    Ludzie wygrać chcą
    I bardzo się cieszą
    Modelina, koraliki
    Zaraz pójdą w ruch nożyki!
    My z lepienia się cieszymy
    I to właśnie rozbimy.

    Pozdrawiam, mam nadzieję, że się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    link do mojego bloga: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Basia Szczęsna
    Lubię na FB jako: Barbara Szczęsna

    OdpowiedzUsuń
  29. Candy jak zwykle u Ciebie bogate. I chociaż staje do zabawy już któryś raz (a nic do tej pory u Ciebie nie wygrałam) to pewnie będę się bawiła w kolejnych rozdaniach. W końcu statystyka mówi, że kiedyś się uda :) Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com
    Na fb obserwuje jako Martyna Dżejnej

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miłą chęcią zgłaszam się do Candy, obserwuję już od dawna Twojego bloga i wspaniałe pomysły jakie realizujesz :)

    Link do mojego bloga: http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/ (baner umiescilam na prawym pasku bocznym)
    Na facebooku obserwuję jako Pracownia Pełna Inspiracji ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja i wierszyki, ha ha ha! Próbowałam coś wymyślić, ale mi nie wyszło. Ludzi mało, bo jeszcze dużo czasu do końca. Jeśli tak pozostanie, to ja cieszyć się będę! Większe szanse na wygraną. Jeśli wygram, na pewno zrobię mój pierwszy sutasz, bo bym zrobiła, ale materiałów nie mam... Gdybym wygrała, miałabym zapewnioną rozrywkę na święta, a nie siedzenie ciągle przy komputerze.

    Podsumowując:
    Niezwykle chętnie się zapisuję.
    Banner wisi na modelinowa-volie.blogspot.com
    Wielki lajk na facebooku pozostawiony.
    Blog zaobserwowałam dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgaszam się!
    baner na blogu... http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    Chciałbym to wygrać bo tak szczerze nigdy nic nie wygrałam. Po za tym będę mogla zrobić dużo rzeczy które uszczęśliwią innych ludzi. Na pewno zrobiłabym coś pożytecznego i fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się bo:

    takie perełki co wywołują uśmiech na twarzy
    taka wygrana baaardzo mi się marzy
    dlatego w kolejce tej długiej staję i ja
    bo mi się podoba prezentowana tu nagroda
    a że zaczynam przygodę z tworzeniem własnymi rączkami
    dlatego czekam na losowanie z zaciśniętymi kciukami
    i gdyby mi się udało i bym te cukiereczki wygrała
    to ze szczęścia do nieba bym chyba skakała
    bo z ich pomocą pięknie bym tworzyła
    wszystko co tylko bym sobie wyśniła
    więc na wyniki będę teraz czekała z niecierpliwością
    i z nadzieją że zaskoczycie mnie radosną wiadomością

    a teraz adres mojego bloga podaję Wam
    i na wyniki cierpliwie czekam:

    http://allthisourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się ;))
    Blog: http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Stanowczo nie mam o tej godzinie głowy do wierszyków, więc postawię na minimalizm, czyli zgłaszam się. ;)
    Blog: http://tworczoscdoris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią zgłaszam sie :)
    Oto mój blog: http://zabawna-sztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się :)
    Lubię jako : Zuzanna Sztal
    Obserwuję jako: Aleksandra Sztal
    banerek tu : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)
    Lubię jako : Wiktoria Wojda
    Obserwuję jako: Wiktoria Wojda
    Mam blog ale niestety nie ma na nim żadnego posta.

    Zgłoszę się z miłą chęcią,
    do konkursu małego,
    dużo ludzi czeka na wygraną,
    czy to ja będę ?
    Nie wiadomo,
    lecz mam wszelką nadzieję,
    i zdania nie zmienię.

    Pozdrawiam
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej!
    Obserwuję jako: Magdalena
    Lubię na fb: Magdalena Kropiwnicka
    Mój blog: http://zapiskimagdy.blogspot.com/
    meil: kropiwnicka.m@gmail.com
    Zgłaszam się dziś po nagrody i już więcej nie leję wody :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Puszkova
    Na Fb lubię jako: Biżuteria Puszkovej
    Blog z bannerkiem: koralikowakraina.blogspot.com

    Oczywiście się zgłaszam ;)

    Tereska była hojna
    Dała nagród moc
    I teraz będzie wojna
    bo zgłoszeń jest już stos

    Poczekajmy do grudnia cierpliwie
    Gdy mrozy srogie nas ścisną
    otworzymny bloga leniwie
    A tam bach! - nasze nazwisko!

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. blog prowadzę chętnie i z lubością już spory kawałek czasu
    2. Twojego bloga obserwuję publicznie już od jakiegoś czasu, bo bardzo lubię tu zaglądać.
    3. podlinkowany baner wisi już na moim o tu http://kobietakuchenna.blogspot.com/
    4. Polubiłam Cię na fb jako Michasia M-J
    5. zatem zgłaszam się do konkursu - link w pkt 3, wierszyka nie napiszę bo w głowie pomysłu brak, a dlaczego chciałabym wygrać? bo to co przygotowałaś jest super przydatne i w niesamowitej ilości i chętnie bym to wykorzystała bo lubię i modelinę i koraliki
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. wierszyk: Zgłaszam się i niezmiernie cieszę się, i u Theresy Ursuli wygrać chcę! :D
    baner na moim blogu: http://ivi-art.blogspot.com/
    Obserwuję: już od dawna jako Iwona K :)
    Polubiłam na FB: tak dzisiaj (inicjały I.K.)
    e-mail: ivi.kalinowska@gmail.com

    A nagroda przewspaniała!! Tyle przydasi i w ogóle...bardzo bardzo będę czekać na losowanie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nagroda jest cudowna, więc zgłaszam się i ja! Kąski takie, że aż ślinka cieknie, więc czemużby nie spróbować? ;) Poza tym czytuję tego bloga w wolnym czasie więc miło jest wziąć udział w zabawie :)

    banner na: always-made.blogspot.com
    lubię jako: Dominika Szyszka
    Obserwuję od dawna jako: Dośkaa.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się! :)
    Ostatnio na mą twórczość środków nie miałam, więc gdy dowiedziałam się o rozdaniu wielce się uradowałam!! Że chociaż dużo przeciwników mam to i swoje zgłoszenie na bloga dodam. Już marzy mi się ta wygrana, bo wtedy będę mogła wrócić do majstrowania. Lepiłabym i lepiła i byłabym wdzięczna, że Theresa Ursula była twórcą mojego wielkiego szczęścia!! =)
    banner na: słodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    lubię jako: Gabriela B...n
    Obsrwuję jako: słodko_kwasna
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, błąd! Obserwuję jako: słodko_kwasna
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  45. Zgłaszam się i ja :) nagrody wyglądają niezwykle zachęcająco, więc nie mogłam się powstrzymać :) wszystkich warunków dopełniłam (na fb polubiłam profil jako Magda Piszczatowska), teraz liczę na swoje szczęście i trzymam kciuki za wygraną.
    Pozdrawiam ciepło,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojeeej tyle nagród! Zgłaszam się ;)
    Na fb lubię jako: Wiktoria P
    obserwuję jako: wiktoria1852000
    banner na: wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział ;]
    Obserwuję jako: Onyxia
    Banner: http://capigliatura.blogspot.com
    Lubię na fb jako: Asia Ś.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyłączam się do zabawy. Przygotowałaś dużo cukierków. Jeśli masz czas i chęci to zapraszam Cię do udziału w mojej zabawie. Pozdrawiam
    Obserwuję jako: Marrika91
    Baner: http://marrika91.blogspot.com/

    Lubię na fb jako Pracownia Marrika91

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Alexandrowa
    Banerek na : http://aleksandra-tworzy.blogspot.com/
    Na FB lubię jako Aleksandra B.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się, a jakże by inaczej ;) No, niestety nie zaskoczę cię żadnym wierszykiem, ale chcę podziękować, że są takie bloggerki jak ty :P Swojemu blogowi poświęcasz wiele czasu i widać efekty. Cieszę się, że odwdzięczasz się swoim czytelnikom w taki sposób.

    Obserwuję jako MegaMelanie000
    Banerek na blogu: http://artistic-modeling.blogspot.com/ (na dole)
    Na fb lubię jako Ada W.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcią się zgłaszam:)
    Baner już jest u mnie: http://madewith-passion.blogspot.com/
    Na fb lubię, obserwuję również bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje i lubię na fb już od daaawna także nie ma z tym problemu :)
    A tu mój blog: http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :) Masz suprfajnego bloga! Dlaczego chcę wygrać? Bo lubię robic biżuterię, a kończą mi się zapasy :( Moje kieszonkowe niestety nie jest wielce wydajne, więc nie mogę sobie na zbyt wiele pozwolić.
    adres mojego bloga: koralfashion.blogspot.com
    PS: Co to jest te cudowne groszki, na których robisz zdjecia? <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :)
    Obserwuję i lubię na fb jako Daria Pichlak.
    Baner zamieściłam na tym blogu: http://szalonadarmowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się! : )
    Obserwuję od dawna jako Agulka.
    Banner znajdziesz na pasku bocznym mojego bloga: life-of-modeline.blogspot.com
    Lubię na fb jako Life of Modeline.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako :Natka :)
    Facebook :Natalia Niewiadomska
    Blog : www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com

    To pierwsze moje zgłoszenie na takie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się ;)
    Obserwuje jako: Joanna M.
    Fb: Joanna Mularczyk
    Blog:http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się ^^
    Bloga obserwuje jako : Saika Otori
    Fb : Natalia Sikora
    Baner znajduje się na blogu : http://smailworld.blogspot.com/
    Chciałabym wygrać dlatego że chcę zobaczyć czy mi dopisze szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się :) fantastyczne nagrody!
    Obserwuje jako: mysterious girl
    Fb: Dominika Budziosz
    Blog: http://rebellioushandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się! Grzechem byłoby sie nie zgłosić :D
    Obserwuję jako: czikita_diy
    Baner: http://monikowediy.blogspot.com/
    Na Fb lubie jako: Monika B. (fanka nr 294)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się z blogiem.
    Link bloga" diy-i-ja-madzia.blogspot.com
    e-mail: madzialenas2002@wp.pl
    Stronę na facebooku polubiłam
    Zostałam publicznym obserwatorem bloga
    Dodałam na bloga banner
    Chciałabym wygrać ponieważ potrzebuję wielu rzeczy, które są nagrodami.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako Sabii
    Lubię jako Sabi Sa.
    baner zamieściłam na : http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Lewe dwie rączki mam,
    Biżuterię kocham,
    pieniążków na nią miliony tracę,
    lecz chciałabym stworzyć własną pracę.
    Wygrać pragnę dlatego właśnie,
    inaczej zapał mój totalnie wygaśnie.
    Prosto może nie będzie,
    ale własność ma to będzie.
    Chcę i już!
    Wierszy pisać nie umiem,
    talentu pisarskiego nie mam,
    ale może wygram
    i własne cudo ubiorę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście ,że się zgłaszam ! Dlaczego chciałabym wygrać ? Hmmmm... Napewno jak i większość po to aby mieć więcej przydasiów czy innych :) Pozdrawiam GORĄCO w ten chłodny dzień i podziwiam to ,że Pani wytrzymuje u nas w Olsztynie :D Osobiście nie przepadam za tym miastem , ale cóż ! ^^ Dołączam zrzutki i być może do napisania ! :)))))))

    Zgłoszenie: kotmaniek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu :)

    takierozniaste@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)

    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Z chęcią zgłaszam się do konkursik małego,

    chodź dla mnie bardzo cennego,

    ja za to mam wszelką nadzieję,

    i swojego zdania nie zmienię.

    fashionlovepoland@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Edi
    Baner: http://edi-pocztowki.blogspot.com/
    Na fb lubię jako: Edyta K.
    Jutro są moje urodziny, więc byłby to fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hejka ;)

    Zgłaszam się z ogromną chęcią :D
    Zrzuty ekranu dołączone i ... cuda tworzysz! ;)

    I coś z fantazją, à propos zimy:

    "I w płatkach śniegu można odnaleźć odrobinę słońca" :)

    Pozdrawiam - Suzie

    suzie@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.