czwartek, 12 września 2013

Ogłoszenia blogowe: WOŚP, wymiana, kolejne CANDY

Dziś niebiżuteryjnie, parę ogłoszeń. 
 
  
W tym roku Biżuteryjki dla WOŚP planują wędrasie, sutaszowy projekt oraz charmsy. I w tej ostatniej dziedzinie zaoferowałam się, że zwerbuję parę modeliniarek. Warunkiem jest lepienie wszystkiego w kształcie serca lub z elementami serca. Kto się pisze?
Oprócz zwykłych charmsów mogłybyśmy wykonać jakiś wspólny projekt, który po ukończeniu przekazałybyśmy Biżuteryjkom dla WOŚP. Może jakiś wypasiony naszyjnik, wędraś, pudełko? Macie jakieś pomysły? Piszcie na theresaursulasjewelry@o2.pl
    
   
Przygotowuję recenzję porównawczą mas. W tym celu zgłaszam pełną gotowość do wymian. Jest tu ktoś kto używa mas firm Astra, Herlitz, Modeling Clay, Jedność, Mona Sey lub Koh i Noor? Najchętniej wymienię się z osobą, która używa modelin conajmniej dwóch wyżej wymienionych firm. Potrzebuję obojętnie jakiego koloru, jednej małej kosteczki lub wałeczka o wadze ok. 10g. W zamian oferuję przydasie w postaci półfabrykatów i koralików. Jeżeli jest ktoś chętny piszcie na theresaursulasjewelry@o2.pl 
Przeanalizuję wszystkie propozycje i wybiorę jedną lub kilka z nich :)
   
  
Na blogu Ciekawskiej Magdaleny ruszyło rozdanie (KLIK), w którym do wygrania jest duży zestaw mojej biżuterii o równowartości 135zł :) Ma ktoś ochotę? Zgłoszenia TU.
   


14 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie w blogowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na aukcję WOŚP z chęcią się piszę, jeśli coś przyjdzie mi do głowy co byśmy mogły zrobić poza charmsami wspólnie to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz się do tej grupy, żeby być na bieżąco https://www.facebook.com/groups/1416506268561353/ i weź udział w tym formularzu https://docs.google.com/forms/d/16W1IdSoQ8yKFUdD1MbA9uA8LVa3wYjrQcq5PgIdiEJo/viewform . Jeżeli zaakceptują modelinowe charmsy to będziemy mogły wziąć się za robotę :) jeżeli nie - zrobimy coś swojego, na własną rękę :)

      Usuń
  3. Na projekt WOŚP piszę się z wielką chęcią :)-napisz tylko szczegóły dotyczące tego jakie kolory itp i ile sztuk miałabym ulepić.
    Co do modelin to poza fimo i od niedawna premo :) używam czasem komy-plast-wiem, że wiele osób jej nie cierpi, ale ja na niej właśnie uczyłam się lepić-mogę wysłać Ci kilka kolorów za darmo, bo mam jej jeszcze spory zapas :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja jeszcze nic nie wiem, bo to takie wstępne propozycje. Projektem charmsowym będzie zarządzać jedna osoba (i z tego co wiem będzie pewien wymóg dotyczący strony zapięcia). Zapisz się do tej grupy, żeby być na bieżąco https://www.facebook.com/groups/1416506268561353/ i weź udział w tym formularzu https://docs.google.com/forms/d/16W1IdSoQ8yKFUdD1MbA9uA8LVa3wYjrQcq5PgIdiEJo/viewform . Jeżeli zaakceptują modelinowe charmsy to będziemy mogły wziąć się za robotę :) jeżeli nie - zrobimy coś swojego, na własną rękę :)

      Usuń
  4. ja nie potrafię nic stworzyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym mogła coś na wośp stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz więc się do grupy Biżuteryjki na WOŚP na FB :)

      Usuń
  6. Dziękuję, że do mnie napisałaś :)
    Z chęcią się przyłączę! Czekam na więcej info, nie mam srebra ale spróbuję gdzieś dostać :)
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, im więcej nas tym lepiej :)

      Usuń
  7. Hej z wielką chęcią się z Panią wymienię . Pisałam na mail ale odpowiedzi brak :( Czekam z nie cierpliwością na odp .:) Do widzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogłoszenie dotyczące wymiany jest już nieaktualne. Jak widać w jednym z ostatnich postów na blogu - modeliny, których poszukiwałam kupiłam sama na potrzeby posta porównawczego i nie potrzebuję ich już. Mój obecny warsztat jest tak bogaty, że nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek miał materiały, których ja nie mam, a taka wymiana powinna przynosić korzyści dla obu stron, prawda? ;) Chyba, że masz mi do zaoferowania coś naprawdę hiper-super-zaskakującego czego mogłabym nie mieć a mogłoby mnie zainteresować to wal :P

      Usuń
  8. Witam proszę o szybką odpowiedz na mailu :) Super blog ! Napisałam z prośbą o wymiankę :) Do widzenia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.