wtorek, 24 września 2013

Klonowe liście / aukcje allegro

Moja dwudniowa nieobecność spowodowana jest nadmiarem roboty. Został mi ostatni tydzień wakacji, patrzę na listę zadań do wykonania i myślę sobie "Mój Boże! Nigdy temu nie podołam.".

Kolczyki powstały z resztek listków jakie mi pozostały po jesiennym lepieniu. Akurat tak złożyło się, że są w miarę równe i nadawały się na formę kolczyków. Pozostało mi jeszcze 5 niewykorzystanych liści dębowych, z którymi nie wiem jeszcze co zrobić :)


Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

Wczoraj korzystając z taniego wystawiania na allegro wystawiłam 88 aukcji.
Niektóre ceny atrakcyjniejsze niż na otwarte24.
Zapraszam:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13701927

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.