środa, 11 września 2013

Klasowy Dzień Chłopaka


Powyższe zdjęcie przedstawia zamówienie jeszcze z zeszłego roku. Zostało złożone 26 września wieczorem, miałam jedynie jedną noc na wykonanie, a następnego dnia musiałam wysyłać, aby dotarło do 28 na szkolny Dzień Chłopaka :) Ciekawe czy chłopcy byli zadowoleni? 

W tym roku zbieram zamówienia już teraz. Złożone i opłacone do 24 września na 100% zostaną zrealizowane, wysłane i dostarczone do 27 września. A więc dziewczyny! Już teraz możecie pomyśleć nad sprawieniem niespodzianki kolegom z klasy :D Taka zawieszka do telefonu to oryginalny gadżet i wspaniała pamiątka. Na zawieszce może pojawić się DOWOLNY wzór zaprojektowany przez Ciebie lub wybrany spośród moich poniższych propozycji. Każdy przystojniaczek może dostać również spersonalizowany gadżet np. z jego zdjęciem po jednej stronie oraz imieniem i nazwiskiem po drugiej.  Tak, tak, po obu stronach mogą zostać umieszczone inne obrazy :)

Średnica zawieszki to 3,5cm, a długość ze sznureczkiem - ok. 7cm. Koszt za sztukę to 8zł + 4,8zł wysyłka (niezależnie od ilości). Przy zakupie 10 szt. lub więcej wysyłka gratis. Przy zakupie większym niż 20szt. 15% zniżki + wysyłka gratis.

Zamówienia na theresaursulasjewelry@o2.pl



8 komentarzy:

  1. Hehe! Bardzo fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo ciekawy pomysł :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia na moim blogu i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajny pomysł!

    I w ogóle wszystko tutaj jest piękne. Ja robię hobbystycznie biżuterię, ale tylko z koralików. Nigdy nie bawiłam się np. modeliną - lenistwo... ;)

    Będę zaglądać. Boskie to wszystko. Zapraszam do mnie, aczkolwiek mój blog dotyczy kompletnie innej tematyki.

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Muszę porozmawiać o tym z koleżankami z klasy :3 Mam nadzieję, że się zgodzą :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! : ) Ja się jeszcze muszę dogadać z dziewczynami z klasy co kupimy chłopakom. ; ) Ale takie zawieszki to fajny pomysł. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny pomysł! We wrześniu obgadam to z koleżankami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.