poniedziałek, 30 września 2013

Jest już moja wyzwaniowa nagroda :)

Na początku jak moja żabka wygrała w Kreatywnym Kufrze dosłownie skakałam z radości. Za chwile ocknęłam się i zapał ostygł kiedy zobaczyłam, że wygraną jest bon w Sklepiku Dla Was. Żałowałam, że to nie drugie miejsce, bo zależało mi na obkupieniu się w koraliczki, które wykorzystałabym w projekcie WOŚP. Ale za chwilę znowu się podjarałam, bo dotarło do mnie, że SDW nie sprzedaje tylko foremek, których nie używam, ale ma w ofercie również modelinę. A chwilę później znowu zrzędła mi mina, bo większości kolorów jest niedostępnych. No, ale zaczęłam przeglądać i odkrywać stronę i byłam w szoku, że tak wiele ciekawych rzeczy, o których nie miałam pojęcia, że sklep jest w nie zaopatrzony. Żałuję jedynie, że tak wiele z nich było niedostępnych. Zapełniałam koszyk, ale potem jeszcze kilka rzeczy musiałam wyeliminować, żeby zmieścić się w tej stówce :) I dziś przyszła do mnie paczuszka ze śliczną wizytóweczką, którą sobie zatrzymam na pamiątkę :) A w niej:

   
To była pierwsza rzecz jaką dodałam do koszyka, taka praktyczna. Przy niektórych elementach zawsze mam problem z pakowaniem, żeby było bezpiecznie, a przy tym estetycznie. Te kartoniki z pewnością się przydadzą :)
  
   
Fimo. Jestem bardzo zawiedziona z powodu tego w jakiej formie przyszła do mnie turkusowa modelina. Gdyby chociaż jedna kostka była w oryginalnym opakowaniu. Celowo zamówiłam dwie. Jedną dla siebie, jedną na rozdanie dla Was, ale w takiej formie nie nadaje się na candy. Dla Was więc będzie ta jasnozielona, a ja pozostaję z nadmiarem turkusu. Oprócz tych dwóch kostek mam jeszcze jedną turkusową w domu. Macie jakieś pomysły na wykorzystanie tego kolorku?
     
  
Nożyki :) A jeden z tych większych również z myślą o przyszłym rozdaniu :)
   
    
Wprawdzie znam przepis na zapachowe polewy, ale sama w domu jestem w stanie wyprodukować tylko czekoladowe. Kupiłam więc z ciekawości do innych zapachów i ze względu na probówki, które po wykończeniu będę na nowo zapełniać.
   
   
Te maleństwa skradły moje serca. WSZYSTKIE kolory. Nie wiedziałam, które wybrać. Boję się tylko czy nadadzą się do wypiekania.
  
  
  W domu mam tylko dwie szpule łańcuszka o grubych oczkach i zawsze brakuje mi tych cieniutkich łańcuszków. W Sklepiku Dla Was zaopatrzyłam się w 5szt.
  
  
I w końcu wkrótce pojawią się u mnie spineczki :)
 
    
I kilka małych półfabrykatów :)
 

Dla mnie ta nagroda jest wyjątkowo wyjątkowa, bo nigdy niczego nie wygrałam. To taki pierwszy raz, więc jaram się niemiłosiernie :D


Z innej beczki - Nie zaczął się jeszcze październik a pożal-się-Boże władze humana już zdążyły mnie porządnie zdenerwować i już od rana chodzę nabuzowana. Organizacja gorsza niż rok temu, podczas gdy na innych wydziałach jakoś nie mają takich problemów -.-

20 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :) "Zakupy" widzę udane chociaż zgadzam się, że Sklepik-dla-was mimo iż ma ciekawą ofertę to większość rzeczy jest niedostępna - co mnie nieco irytuje :/ A te pastelowe filiżanki są cudne (sama mam ich troszkę) i możesz je spokojnie wypiekać - nic im się nie stanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceramika nadadza sie do wypieczenia ;)
    A nagłówek tym razem wszedł za drewienko na tekst poniżej ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceramika to wiem, ale te maleństwa są z tworzywa sztucznego, dlatego się troszkę obawiam :)

      Dzięki za info :)

      Usuń
  3. Hey.Gratulacje wygranej ;)
    Wysłałam ci e-mail.Czekam na kontakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! :D
    Z tej turkusowej modeliny jakbym umiała lepić( xD ) to bym zrobiła ogonek dla syrenki Arielki *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj! Zazdroszczę Ci nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nagroda. : ) Szkoda tylko, że tak wyszło z tą modeliną. Ja mam zapas koloru morskiego i też nie bardzo mam pomysł na wykorzystanie go. :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D Co to są za polewy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wypiekania jak modelina, a po wypieczeniu pięknie pachną.

      Usuń
    2. to są zapachowe liquidy ;)

      Usuń
  8. Serdeczne gratulacje:) fajne zakupy zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż od Twojej wygranej minęło już kilka dobrych miesięcy, to i tak Ci gratuluję zwycięstwa :)

    Co do Fimo w nieoryginalnych opakowaniach, to może dlatego kostki doszły w woreczkach strunowych, że np. zamiast kupić całą kostkę za 7,50zł, to kupiłaś odcinane pojedyncze kawałeczki za 10x0,79zł, czyli 7,90zł. Nie wiem, może.

    Zrobiłabyś tutorial na polewy Twojej roboty (chyba, że już robiłaś, ale ja dotąd się nie spotkałam - proszę o linka ^^) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, turkusowe kostki zamawiałam jako całe. Na kawałeczki zamawiałam fiolet a przyszedł w całości.

      Chyba raczej nie. Nie widziałam nigdzie podobnego tutorialu, więc recepturę na zapachowowe polewy na razie wolałabym pozostawić dla siebie :)

      Usuń
  10. Jaki to jest kolor i numer tej jasno-zielonej fimo w oryginalnym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numeru nie pamiętam, a modelinę już zużyłam, ale kolor nazywał się zielone jabłuszko.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.