poniedziałek, 16 września 2013

Dębowy naszyjnik

Kolejny naszyjnik lepiony na konkurs Kreatywnego Kufra i po raz kolejny liście dębu i żołędzie, ale w innej, skromniejszej odsłonie. Skromniejszy powinno być cudzysłowie, bo skromny wcale nie jest :) Centralna część ma 9cm szerokości, a od niej w obie strony rozchodzą się jeszcze po 5cm kryształków zakończonych żołędziami. Całość oczywiście lepiona ręcznie i polakierowana na połysk, a listki dodatkowo podrasowane złotą farbą. Obwód naszyjnika - 47cm + 5cm regulacji.
   




W całości ulepione ręcznie bez użycia jakichkolwiek foremek.
  
Naszyjnik zgłaszam na jesienne wyzwanie Kreatywnego Kufra.
  
  

17 komentarzy:

  1. To bez wątpienia jedna z twoich lepszych prac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny :D Idealny na tą porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny! Zakochałam się! Można go gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to jeszcze go nie wyceniłam i nigdzie nie wystawiałam. Najpierw czekam na odpowiedź od Kreatywnego Kufra czy po zgłoszeniu do konkursu mogę w trakcie jego trwania wystawić pracę w galerii. Jak wchodzisz na bloga to zerkaj na widżet DaWandy pod nagłówkiem, jak tylko wystawię pracę to z pewnością się tam pojawi :)

      Usuń
  4. Piękny...jesień w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo
    ale cudo
    nie wieżę że to jest lepione *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręcznie, ręcznie, widać po niedoskonałościach liści i żołędzi :)

      Usuń
    2. "niedoskonałościach" ?
      Ciekawe gdzie?
      Zalecam niezwłocznie udać się do okulisty xD

      Usuń
    3. Haha :) Np, zbyt ostre, niewygładzone brzegi po skalpelu i nieudane czapeczki żołędzi :D

      Usuń
  6. Ja również nie wierze, haha! :D
    Żartuję oczywiście ;) Ole jest taki śliczny, że aż trudno uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień w całej krasie :) Piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem wykonania. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.