sobota, 21 września 2013

Czekoladowe torciki w kratę 2

Ulepione ręcznie bez użycia jakichkolwiek foremek.
   
Moi drodzy rzucajcie pomysły na tutoriale, jakie chcielibyście zobaczyć tu na blogu, potem strzelę ankietę i wybiorę te, które uzyskają największą ilość głosów.
A w poprzedniej ankiecie możecie nadal brać udział z tym, że przeniosłam ją na sam dół bocznego paska.
    
PS. Po opublikowaniu najnowszego planu zajęć, który zaczynam realizować od października mam taką depresję, że beczę prawie cały dzień. Zajęcia od 8 do 20 prawie dzień w dzień z mnóstwem okienek w międzyczasie, gorzej niż rok temu, to jest tragedia jakaś!

12 komentarzy:

  1. jak smacznie i realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torciki. :D
    Może tutorial na żabę? ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :) Wrzucę to do ankiety zobaczymy ile osób będzie chętnych :)

      Usuń
  3. Wow, ale genialne! Ja myślałam, że to prawdziwe ciasto z daleka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. superowe kolczyki, masz wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te torciki :) masz duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może właśnie na te torciki? Chociaż coś mi świta że już były... tylko nie wiem czy tu czy na innym blogu... :/
    Torciki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.