niedziela, 8 września 2013

Biała czekolada :)

Właśnie wróciłam z lasu, gdzie fotografowałam nową, jesienną biżuterię i wiecie jakiego pecha miałam? Kolczyk w postaci klonowego listka spadł mi na liściastą ściółkę -.- Pół godziny spędziliśmy z Rafałem grzebiąc w tych liściach!

Dla oczekujących nowego rozdania - ruszy już w nadchodzącym tygodniu! Już wszystko mam skompletowane i sfotografowane, wystarczy tylko przerobić zdjęcia i wstawić na bloga :)

Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia foremek. Napis wykonany stempelkiem.

6 komentarzy:

  1. O! Przepiękne! :)

    Współczuję z szukaniem kolczyka. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie smacznie wyglądają te kolczyki. :D
    Czekam na tą jesienną biżuterię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie! Nie przepadam za białą czekoladą, ale takie kolczyki mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.