środa, 14 sierpnia 2013

Uśmiechnięty lizak :)

Nie wiedziałam co począć z transparentną modeliną i... tadaaam! Musiałam rozwałkować naprawdę cienko, aby był efekt przeźroczystości, z tyłu lizaka dałam nieco grubszą warstwę i tam nie jest już tak przejrzyście. Tak czy owak mam już jakiś zamysł na wykorzystanie modeliny, która już od roku mi zalega nieużywana. Jeszcze tylko muszę wykombinować coś ze srebrnej i złotej :)
 
Ulepiony w całości ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.
 
Z przerażeniem stwierdzam, że ilość niepokazanych modelinowych prac znacznie się uszczupliła i przeważają w niej torty, którymi zanudzam Was już od kilku miesięcy. Muszę czym prędzej zacząć lepić! A moja biżuteria ma być kolorowa, wesoła i uśmiechnięta jak powyższy lizak! :)
 

23 komentarze:

  1. Jeeeju, jaki słodziutki <3 I pomysłowy przede wszystkim ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no zakochałam się w lizaku! Jestem niesamowicie ciekawa jak ty to zrobiłaś. Pewnie nieźle się namęczyłaś,żeby wyszło takie cudne ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, to jeden z najprostszych wzorów jakie kiedykolwiek lepiłam i zajęło mi to nie więcej niż 15 minut :)

      Usuń
  3. jaki śliczny lizaczek <3 podziwiam twój talent

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no genialne, nigdy bym na to nie wpadła. Życzę kolejnych ciekawych pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny *.* I strasznie orginalny pierwszy raz coś takiego widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lizaczek jest przesłodki :D!Ma rozbrajający wręcz uśmiech :). Jeśli nie wiesz co zrobić ze złotą i srebrną to chętnie je przygarnę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wymyślę :) Trzeba urozmaicić jakoś moją "twórczość" a te dwa kolory to byłaby nowość wśród moich prac :)

      Usuń
    2. Rozumiem :) ja bardzo lubię takie błyszczące kolory-może nawet za bardzo bo ciągle je w swoich pracach umieszczam i chyba już monotonią kolorystyczną powiało;/. Mimo wszystko gdybyś kiedyś miała ochotę na jakąś wymiankę-czy to przydasiową czy inną to pisz śmiało:).

      Usuń
    3. Masz niepowtarzalny styl lepienia, więc to żadna monotonia tylko znak rozpoznawczy :D
      Kiedyś chętnie się wymienię. Mam sporo rzeczy, których nigdy nie używałam i gdzieś są poupychane. Przy najbliższym wielkim porządkowaniu będę musiała je przejrzeć :)

      Usuń
  7. Jaki fajniutki tan lizak! :) Nie zanudzasz nas, aż dla oka oglądać takie piękne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki ! :D
    Bardzo mi się podobają szczegóły, no i + za kolorowe koralik :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny. :D Widziałam tutorial na takiego podobnwego lizaka na youtube, na nim się wzorowałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lizaczka sama wpadłam (noo, z małą pomocą brata xD). Początkowo miał być opakowany w szeleszczącą folijkę, ale nie miałam czym zgrzać brzegów, a wiązane już kiedyś robiłam (http://www.photoblog.pl/theresaursulasjewelry/112533870). Właściwie lizak z przeźroczystą modeliną był tylko eksperymentem czy "przeźroczysta" znaczy naprawdę "przeźroczysta" :)

      Z tutoriali korzystam bardzo rzadko i tylko wtedy, kiedy naprawdę coś wpadnie mi w oko :)

      Usuń
  10. ze srebrnej lub złotej możesz zrobić kosogłosa z filmu igrzyska śmierci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś i nie wyszło, masakra jakaś :)

      Usuń
    2. ja wierzę że ci się uda bo masz niesamowity talent i jesteś bardzo kreatywna :D

      Usuń
    3. Kiedyś na pewno :) Nigdy się nie poddaje, a jeżeli coś nie wyjdzie to z czasem - jak ochłonę po niepowodzeniu - biorę się ponownie :)

      Usuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=clhqrNLJuJY&list=SP47A8D4152B04F983 <- tto może za pomocą tutka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę będę musiała spróbować! Mimo wszystko nawet z tym filmikiem mam wrażenie, że to wyższa szkoła jazdy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.