piątek, 23 sierpnia 2013

Sutaszowa zawieszka TUTORIAL

Dziś prezentuję Wam zawieszkę, którą szyłam na początku wiosny. W ramach współpracy z qnszt.pl fotografowałam każdy etap pracy (co w przypadku sutaszu jest ciężką sprawą) i niedawno tutorial ukazał się na kurs-bizuterii.pl.





A propos sutaszu i projektowania nieco bardziej skomplikowanych wzorów. Właśnie - zainspirowana konkursem jesiennym Kreatywnego Kufra - siedzę i dumam nad wzorem, którego ni cholerę nie wiem jak rozwinąć. Zawsze mówiłam, że najgorsze to zacząć, a później idzie z górki. A tymczasem siedzę już od godziny trzynastej, ledwie zaczęłam i nie wiem co dalej. Poniżej dotychczasowy efekt moich zmagań. Szkic na brudno, który już dziesiątki razy był gumkowany i przerabiany, a to co powstało to dopiero malutki element.


16 komentarzy:

  1. Piękny wisior w bardzo fajnej kolorystyce :)!Co dprjektu, to już widzę, że to będzie coś super :D nie mogę się doczekać efektu końcowego :).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się spodobał *.*
    Weszłąm by zobaczyć czy sama dam radę zrobić , jednak nie udało by mi się to ;<
    Zazdroszczę talentu ;*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj z góry! Spróbuj, to jest prostsze niż się wydaje :) O nie trzeba do tego talentu, wystarczą materiały i odrobinę chęci :)

      Usuń
  3. Witaj!
    Twój blog został nominowany do TVBA
    Więcej info na moim blogu http://pamientnikzuzu.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award-po-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior piękny, tutorial również...perfekcyjny!
    Sutasz to dla mnie czarna magia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wydawało się to czarną magią, ale obejrzałam kilka tutoriali i pierwsze kolczyki wyszły za pierwszym razem :)

      Usuń
  5. Strasznie dużo z tym roboty O.o Mnie by chyba szlag trafił przy tych igłach i nitkach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trafia, szczególnie jak igła się złamie albo nitka poplącze :D

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik :3
    Czy sprzedajesz je na allegro? Jest możliwość kupienia tam? :3

    Obserwuję! Zapraszam do mnie, to mój nowy blog i na razie nie mam obserwatorów i komentarzy więc bardzo proszę was o wsparcie! Oczywiście się odwdzięczam tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprzedaję już na allegro, ale na bocznym pasku bloga są odnośniki do miejsc, w których możesz kupić moje prace :)

      Usuń
  7. Śliczny ;) Niedługo mam zamiar kupić materiały i chociaż spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.