wtorek, 27 sierpnia 2013

Różany naszyjnik

Naszyjnik powstawał do kompletu z bransoletką i kolczykami. Średnio podobał mi się pomysł klientki na wykonanie tego naszyjnika, bo miałam wątpliwości co do tego jak będzie układał się na szyi. Postanowiłam jednak ulepić te różyczki, zawsze naszyjnik mogłabym przerobić na bransoletkę :) Efekt końcowy rozwiał moje wątpliwości, jestem bardzo zadowolona z tego naszyjnika i tak mi się spodobał, że chyba sama sobie taki sprawię :)



Wszystkie elementy zostały ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

15 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik, piękne różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik, myślę, że klientka będzie zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy niż boski *-* Niesamowicie podziwiam i składam hołd :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki wyszły Ci przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ♥
    zostałaś u mnie nominowana do libster blog;)
    http://klaudia-creative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.