czwartek, 8 sierpnia 2013

Różane kolczyki

Te kolczyki powstały na zamówienie do kompletu z bransoletką, którą pokazywałam Wam w poście TU. Razem z nimi wykonywałam mega wypasiony naszyjnik, ale to już w innym poście.


Wszystkie elementy zostały ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

Dla przypomnienia: jestem na wakacjach. Jeżeli nie akceptuję komentarzy i nie odpowiadam ani na nie, ani na e-maile znaczy, że nie mam dostępu do internetu a wszystkim zajmę się po powrocie w piątek.

12 komentarzy:

  1. Kolczyki pełen serwis. I kwiatuszki, różyczki, listki perełki. Cudeńka. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są cudowne. Często zaglądam na Twojego bloga i zazdroszczę talentu ;). Kolory są pięknie dopasowane.Kolczyki musiały być pracochłonne, ponieważ domyślam się iż małe kwiatuszki musiałaś wycinać nożykiem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same kwiatuszki to pół biedy, w wycinaniu nożykiem mam już wprawę :) Najciężej jest lepić różyczki.

      Usuń
  3. rewelacyjne, takie bukieciki w uszach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.