piątek, 2 sierpnia 2013

Pralinkowy naszyjnik 1

Tak bardzo spodobał mi się duży donutowy naszyjnik, że postanowiłam iść w tym kierunku i zrobić jeszcze kilka równie dużych. Powstały 4 wersje pralinkowych naszyjników, teraz myślę nad ciasteczkowymi :) Wszystkie czekoladki lepione były ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek. Napis "Milka" odciśnięty stempelkiem.




Ludzie, dostałam pocztówkę w ramach postcrossingu! Jestem w szoku, bo od początku roku, od podwyżki cen znaczków zagranicznych (z 3zł na 5zł) sama nie wysyłałam żadnych, więc i żadnych się nie spodziewałam. Nawet nie wiecie jak się cieszę!



 Może ktoś z Was byłby chętny na wymianę pocztówkową? Znaczki na terenie Polski nadal są tanie (1,6zł/szt), więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to piszcie na theresaursulasjewelry@o2.pl . Mam ponad 300 pocztówek do rozesłania, do wyboru do koloru, w kategoriach: Olsztynek, Skansen w Olsztynku, Grunwald, Kronika Polski: sławni Polacy, dawne widoki Rzeczypospolitej, malarstwo polskie, cuda Polski (widoki pięknych polskich miejsc), Euro 2012, retro (nowe pocztówki w starym stylu), stare pocztówki (pocztówki mające 20-40 lat), pocztówki z sentencjami (widoki, zwierzęta, dzieci + sentencja na każdej kartce), koty, psy, Forever Friends, sheepworld, Krecik .
Przykłady kartek możecie zobaczyć w albumach pod TYM linkiem.
Nie wszystkie kartki w albumach są dostępne, a same albumy nie przedstawiają wszystkich posiadanych przeze mnie pocztówek, kolekcja się nieco powiększyła.
Z chęcią wypiszę i wyślę dla Ciebie kartkę, którą sobie wybierzesz. Moje oczekiwania w zamian nie są duże: kartka z widokiem Twojego miasta/regionu + pozdrowienia lub kilka słów o miejscu Twojego zamieszkania :)
 

21 komentarzy:

  1. Jakie zasmaczyste, piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik ;) Jk masz wolną karkę to możesz ją wysłać tu : https://www.facebook.com/PanTuNieStal
    Fajny konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mnóstwo wolnych kartek! Dzięki za podrzucenie linka, co mi szkodzi, może wygram :D

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą wymianą, chyba się skuszę, zbieram pocztówki z różnych miejsc i Grundwaldu jeszcze nie mam ;) Sama mam do rozesłania też setki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest przecudooowny *.* ja sama zbieram pocztówki i chętnie bym się z Tobą wymieniła, ale mieszkam w takiej miejscowości, gdzie nie sprzedają pocztówek z widokiem mojego miasteczka :c ewentualnie Malbork xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, mogą być kartki z Twojego regionu, czyli np. z jakiegoś pobliskiego miasteczka :) Jakbyś była chętna to skontaktuj się e-mailowo :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądają te słodkości. :D
    Strasznie drogo za zagraniczne pocztówki. :O
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczki, nie pocztówki :)
      Ano drogo, drogo. Pod koniec roku 2012 fanpage Poczty Polskiej przeżywał niezłe oblężenie postcrosserów i większość całkiem zrezygnowała z wysyłania kartek za granicę, żeby nie dać im zarobić. Mam nadzieję, że sporo na tym stracą :D

      Usuń
  6. troszkę bałabym się, że go zjem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja bym była chętna na taką wymiankę ale najpierw musze pomyśleć kiedy będę miała dostęp do poczty ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty necklace and a lovely card.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik bardzo ładny! lakierujesz/werniksujesz czymś modelinę? bardzo ładnie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Werniksuję Sculpey'em gloss glaze :) Prace bez połysku natomiast zabezpieczam wersją satin glaze :)

      Usuń
  10. mmmm.... apetytu mi narobiłaś ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.