poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pan Bulwa

W długi weekend chciałam ulepić całą serię bajkowych breloków, a tymczasem jednemu ziemniakowi musiałam poświęcić pół dnia co zdemotywowało mnie do lepienia co najmniej na tydzień :P Największym problemem było dobranie proporcji, ciągle zrywałam oczy, nos i wąsy, bo albo były za duże, albo za małe. I tak nie wyszło jak chciałam, ale trudno - następnym razem wyjdzie lepiej :) 

Macie propozycje jakie postacie z bajek mogłabym jeszcze ulepić?





Nie wiem czy Pan Bulwa był oznakowany, ale Andy podpisywał chyba wszystkie swoje zabawki. Wiecie, że w 2015 roku ma być ponoć 4 część Toy Story? To była moja ulubiona pełnometrażowa bajka z dzieciństwa! 

 PS. Aparat mi pada co widać po coraz to bardziej pogarszającej się jakości zdjęć, oby nie zdechł mi do końca roku.

23 komentarze:

  1. Pan Bulwa jak żywy :)! Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy z dziewczynami 'parę' propozycji:D
    Królewna Śnieżka, Buka, Szczerbatek (Jak wytresować smoka, gdyby ktoś nie wiedział :D), Simba, Hedwiga, królik Roger, Myszka Mickey, kaczor Duffy, Diabeł Tasmański, Shrek, Osioł ze shreka, postacie z Madagascaru (Moris, pingwiny, Marty etc), Ted, Muppety, Scrat z Epoki Lodowcowej (wiewiór), Królik Bugs, Pani Imbryk z Pięknej i Besti, Lady i Tramp z Zakochanego kundla oraz pozytywkę z Anastasi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff dużo tego o.o :) Nie wszystko dam radę, ale niektóre mogę spróbować :)

      Usuń
  3. Świetny, od razu humor mi się poprawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fantastycznie, jak prawdziwy! :D
    4 część?! Ja też kocham tą bajkę i z wielką chęcią obejrzałabym kolejną część :)
    Też ostatnio polepiłam trochę rzeczy związanych z Toy Story i stwierdzam, że to jednak jest bardzo pracochłonne :P
    Mogłabyś ulepić jeszcze Panią Bulwę (żeby nie był taki samotny) i trzech kosmitów z Pizza Planet (rodzinka w komplecie c:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio się cieszę na 4 część. Trzecia już bardzo mnie rozczarowała, była strasznie smutna i nawet bratu się łezka kręciła w oku. Nie wyobrażam sobie czwartej części bez Andy'ego :)
      Miałam w zamiarze dolepić rodzinkę, ale po kilku godzinach babrania się Panem Bulwą odechciało mi się :P

      Usuń
  5. Fantastyczny Pan Bulwa, bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham "Toy Story"!! Tak samo jak "potwory i spółka",dlatego byłam pierwsza w kolejce do kina na 2 część c: Może ulepiłabyś Mike'a? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że już nawet poczęłam przygotowania do Mike'a, mam już prawie oko :P Tylko jakoś tak do ulepienia reszty nie mogę się zmotywować :)

      Usuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1511672562975720679#publishedcomments

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest boski! Opłacało się trochę nad tym posiedzieć. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny *.* To też była moja ulubiona bajka!:)
    Może ulepisz tego niebieskiego z Potworów i Spółki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie prościej zielonego. Niebieski jest zbyt włochaty :D

      Usuń
  10. Genialny :) :) :) Strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O pamiętam go z Toy Story!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.