czwartek, 1 sierpnia 2013

Candy z masą Premo!



Zgodnie z obietnicą ruszamy z kolejnym CANDY. Tym razem we współpracy z firmą Corex, która zafundowała aż trzy zestawy nagród. Oprócz zestawów mas Premo do wygrania będzie również zestaw biżuterii mojego autorstwa, a więc wygrywają aż 4 osoby!




Nagrody w przybliżeniu:




Każda z trzech pierwszych nagród zawiera:
- 2 kostki Premo Sculpey Accents
- 1 kostkę Premo Sculpey
- Zestaw brokatów Premo Sculpey (brokaty można mieszać z masami Premo i wypiekać)
W przypadku wygranej zwycięzca otrzyma jeden spośród przedstawionych wyżej na zdjęciach zestawów. Nie ma możliwości samodzielnego wyboru.


 
Nagroda nr. 4 to dowolny zestaw biżuterii mojego autorstwa. 
Zwycięzca może wybrać nagrodę spośród czterech możliwości:
- Biżuteria soutache: prosty wisior LUB kolczyki wkrętki
- Biżuteria decoupage: zestaw kolczyki + naszyjnik + brelok z dowolnymi wzorami
- Biżuteria modelinowa: zestaw kolczyki + naszyjnik + brelok z dowolnym wzorem
- Zestaw mieszany: nagroda do ugadania po ogłoszeniu wyników candy.
 

 
1. Dodaj tego bloga do obserwowanych. Publicznie.
2. Dodaj PODLINKOWANY baner na bocznym pasku swojego bloga lub/i zamieść post z banerkiem i linkiem do mojego bloga. (Nie do tego posta tylko bezpośrednio do bloga)
3. Polub Theresa Ursula's Jewelry i Małą Inspiratorkę na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu i zachowaj do zakończenia candy. Jeżeli wygrasz przedstawisz zrzut ekranu jako dowód, że warunek został poprawnie wypełniony.
4. Zgłoś się w komentarzu pod tym postem. Zgłoszenie musi zawierać:
a) Informację "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
b) Link do Twojego bloga
c) Odpowiedź na jedno z poniższych pytań:
- Dlaczego właśnie Ty masz wygrać zestaw mas? Uzasadnij.
- Który z produktów (mas, narzędzi lub innych akcesoriów) od Premo lubisz najbardziej lub najbardziej chciałabyś przetestować? Uzasadnij swój wybór.
5. Wykonaj NAJPIERW czynności z punktów 1, 2 i 3 zanim zgłosisz się na tym blogu
6.  Sprawdź kilkakrotnie czy wypełniłaś poprawnie wszystkie warunki przystąpienia do konkursu. Jeżeli Twoje zgłoszenie będzie niepoprawne (np. zabraknie linku do mojego bloga lub banera w poście lub nie podasz linku do swojego bloga w zgłoszeniu) po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń zostaniesz zdyskwalifikowana bez podania przyczyny.
7. Nie powtarzaj zgłoszeń!
       
 JEŻELI NIE POSIADASZ BLOGA WYKONAJ PONIŻSZE CZYNNOŚCI:
1.  Polub Theresa Ursula's Jewelry i Małą Inspiratorkę na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu potwierdzający wykonanie tego warunku.
2. Udostępnij na swojej tablicy na facebook'u link do tego posta i zrób rzut ekranu. 
3. Wyślij zgłoszenie na adres e-mail theresaursulasjewelry@o2.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Informację "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
b) Dwa załączniki w postaci zrzutów ekranu, o których mowa w punkcie 1 i 2.
c) Odpowiedź na jedno z poniższych pytań:
- Dlaczego właśnie Ty masz wygrać zestaw mas? Uzasadnij.
- Który z produktów (mas, narzędzi lub innych akcesoriów) od Premo lubisz najbardziej lub najbardziej chciałabyś przetestować? Uzasadnij swój wybór. 
Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia otrzymasz ode mnie e-maila zwrotnego z informacją, że zostałaś przyłączona do konkursu.
 
 
   
1. Dodaj tego bloga do obserwowanych. Publicznie.
2. Dodaj PODLINKOWANY baner na bocznym pasku swojego bloga lub/i zamieść post z banerkiem i linkiem do mojego bloga. (Nie do tego posta tylko bezpośrednio do bloga)
3. Polub Theresa Ursula's Jewelry i Małą Inspiratorkę na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu i zachowaj do zakończenia candy. Jeżeli wygrasz przedstawisz zrzut ekranu jako dowód, że warunek został poprawnie wypełniony.
4. Zgłoś się w komentarzu pod tym postem. Zgłoszenie musi zawierać:
a) Informację "WYBIERAM BIŻUTERIĘ!"
b) Link do Twojego bloga
c) Odpowiedź na jedno z poniższych pytań:
- Co najbardziej podoba Ci się w moich pracach a nad czym powinnam jeszcze popracować?
- Masz jakiś ciekawy pomysł na biżuterię, jaką mogłabym wykonać? Przedstaw swoją wizję. (Odpowiedź na to pytanie nie wpływa na rodzaj biżuterii, jaką wygrywasz.)
5. Wykonaj NAJPIERW czynności z punktów 1, 2 i 3 zanim zgłosisz się na tym blogu
6.  Sprawdź kilkakrotnie czy wypełniłaś poprawnie wszystkie warunki przystąpienia do konkursu. Jeżeli Twoje zgłoszenie będzie niepoprawne (np. zabraknie linku do mojego bloga lub banera w poście lub nie podasz linku do swojego bloga w zgłoszeniu) po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń zostaniesz zdyskwalifikowana bez podania przyczyny.
7. Nie powtarzaj zgłoszeń!
    
JEŻELI NIE POSIADASZ BLOGA WYKONAJ PONIŻSZE CZYNNOŚCI:
1.  Polub Theresa Ursula's Jewelry i Małą Inspiratorkę na facebook'u. Po wykonaniu tej czynności zrób zrzut ekranu potwierdzający wykonanie tego warunku.
2. Udostępnij na swojej tablicy na facebook'u link do tego posta i zrób rzut ekranu. 
3. Wyślij zgłoszenie na adres e-mail theresaursulasjewelry@o2.pl . Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Informację "WYBIERAM BIŻUTERIĘ!"
b) Dwa załączniki w postaci zrzutów ekranu, o których mowa w punkcie 1 i 2.
c) Odpowiedź na jedno z poniższych pytań:
- Co najbardziej podoba Ci się w moich pracach a nad czym powinnam jeszcze popracować?
- Masz jakiś ciekawy pomysł na biżuterię, jaką mogłabym wykonać? Przedstaw swoją wizję. (Odpowiedź na to pytanie nie wpływa na rodzaj biżuterii, jaką wygrywasz.)
Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia otrzymasz ode mnie e-maila zwrotnego z informacją, że zostałaś przyłączona do konkursu.


  
1. Możesz zgłosić się tylko do jednej kategorii. "Masy Premo" LUB "biżuteria".
2. Konkurs trwa od 01.08.2013 do 30.08.2013 godz. 12:00 (południe). W tym czasie można zgłaszać się w komentarzach pod tym postem.
3. Komentarze są moderowane, więc nie martw się, jeżeli Twoje zgłoszenie nie pojawiło się od razu pod postem.
4. Wyniki Candy zostaną ogłoszone 31.08.2013 między godziną 12 a 13.
5. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką.
6. Nagrody zostaną wysłane w przeciągu 2 tygodni od ogłoszenia wyników.
7. Jeżeli masz pytania kieruj je bezpośrednio na e-maila theresaursulasjewelry@o2.pl. Wszystkie komentarze pod tym postem, które nie będą zgłoszeniami nie będą publikowane.
 
 
ZAPRASZAM DO ZABAWY!

42 komentarze:

  1. WYBIERAM ZESTAW PREMO, dlatego, że masy plastyczne podobnie jak u Ciebie to moja wielka pasja :), a z tą masą po prostu nie miałam jeszcze do czynienia i chętnie ją wypróbuję :).
    Adres mojego bloga to :http://klementyna1.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYBIERAM ZESTAW PREMO ponieważ nie miałam jeszcze do czynienia z modeliną Premo , i chętnie spróbuję z niej coś ulepić :)
    Jestem obserwatorem Twojego bloga oraz polubiłam obie stronki ;)
    Baner na tym blogu : http://p-a-n-d-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    Link do bloga: niebieska-inspiracja.blogspot.com
    Odpowiadam na pytanie:
    - Który z produktów (mas, narzędzi lub innych akcesoriów) od Premo lubisz najbardziej lub najbardziej chciałabyś przetestować? Uzasadnij swój wybór.

    Czytałam dużo opinii o modelinie Premo. Dotychczas miałam kontakt tylko z Astrą i Fimo więc chciałabym sprawdzić samodzielnie, która najlepsza. Fakt że z modeliny lepię okazjonalnie ale i tak uważam to za jedno z fajniejszych zajęć. Pozwala mi wrócić do czasów dzieciństwa gdy lepiło się z plasteliny.

    OdpowiedzUsuń
  4. WYBIERAM BIZUTERIE:
    www.koziolekhobby.blogspot.com
    Uwazam, ze robisz bardzo piekna bizuterie w kazdej technice. Zrowno bizuteria z masy jak i sutoszowa wachodzi Cie pieknie i nic bym w niej nie zmieniala. I nie pisze tego zeby sie podlizac, ale na prawde sama nie umiem zbytnio lepic dlatego podziwiam Cie za to co tworzysz i podoba mi sie to, ze nie ograniczasz sie do tylko jednej techniki. Uwazam, ze nic nie powinnas poprawiac, bo i tak trening czyni mistrza a kazda nastepna praca jest coraz lepsza od poprzednich:) Zazdroszcze talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://aleksandra-tworzy.blogspot.com/
    Chciałabym zacząć robić biżuterię z mas plastycznych. Podczas pobytu u mojej przyjaciółki miałam styczność z masą PREMO i uważam, że jest ona idealna do różnego rodzaju wyrobów.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
    natala-nata.blogspot.com

    Od paru dni Natalia lepić zaczęła.
    I do tego bardzo się wciągnęła.
    Lepi ze zwykłej modeliny,
    Której odlepić od rączki nie można za chiny.
    Bardzo lubi lepić słodycze,
    Ale tylko Premo pokazałoby ich piękne oblicze.
    Śliczne donuty by zrobiła
    I przed żarłokami je kryła!
    Mam nadzieję, że odpowiedź dobra!
    I będę modeliny godna! :)

    (Bloga obserwowałam już wcześćniej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małej Inspiratorce tak spodobał się wiersz o Premo, że chce nagrodzić autorkę nagrodą specjalną!

      Usuń
    2. Ulala, pokłony, pokłony ;D

      Usuń
  7. a) "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
    b) http://handmade-gosiaczka.blogspot.com/
    c) Ja bym chciała wypróbować któryś z zestawów narzędzi. Pracuję jedynie wykałaczkami, a z takim zestawem na pewno łatwiej się pracuje z masą :)
    d) Obserwuję już od dawna, tak samo lubię Wasze profile na fb :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. WYBIERAM ZESTAW PREMO ponieważ nie pracowałam jeszcze w moim życu nigdy z modelina. Bardzo chętnie jednak spróbuje i podejme się tego wyzwania :D
    Jestem obserwatorem Twojego bloga oraz polubiłam obie stronki jak Klaudia Kowalczyk
    Baner na tym blogu : http://nasz-skosnooki-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
    Link :http://kokosz-art.blogspot.com/
    Najbardziej chciałabym przetestować chyba wszystkie narzędzia , ponieważ sama nie takich nie posiadam , a wiem z innych blogów , że bardzo ułatwiają pracę z modeliną i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://truemess.blogspot.com/
    Z chęcią bym wypróbowała narzędzia Premo!, ponieważ zauważyłam, że są tam bardzo przydatne końcówki, którymi można zrobić coś na prawdę fajnego, oraz również wypróbowałabym modeline Premo!, ponieważ wydaję mi się równie dobra jak Fimo i możliwe, że bym się na nią przeżuciła!
    Obserwuję od jakiegoś czasu jako truemess. Oraz lubię na FB
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. a) "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
    b) modelinowyswiat.blogspot.com
    c) Dlaczego powinnam wygrać ? Ponieważ nigdy nie miałam w rękach tej masy. Lepię z modeliny firmy Astra, a wiadomo, że po wypieczeniu się kruszy ;(. Chciałabym przetestować możliwości tej masy, bo podobno jest bardzo dobra i chcę zobaczyć, czy się u mnie sprawdzi. Mam nadzieję, że przekonałam Cię do tego, że powinnam wygrać. :)
    d) Obserwuję od dawna (jako Modeliniarka), tak samo jak lubię wasze fanpejdże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszenie bierytkamila@spoko.pl

    "WYBIERAM MASĘ PREMO!

    Witam! :)
    Chciałabym wygrać zestaw mas ponieważ dopiero zaczynam przygodę z
    modelniakami. Korzystam jak na razie z masy fimo, która moim zdaniem jest
    bardzo dobra, natomiast czytałam opinie na temat masy premo i jest wiele
    osób, które uważają, że jest ona nawet lepsza od fimo. Nie mam za
    bardzo możliwości na wypróbowanie tej modeliny, ponieważ jeszcze się
    uczę i budżet za bardzo mi nie pozwala na eksperymentowanie, dlatego to
    jest świetna okazja i fajnie by było wygrać te 3 kosteczki :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Kamila"

    OdpowiedzUsuń
  13. WYBIERAM BIŻUTERIĘ
    www.lailaraa.blogspot.com
    Najbardziej w twoich pracach podoba mi się niesamowita precyzja i pomysłowość (ciasta w kratkę na przykład) gdzie nigdzie indziej takowych nie widziałam c; Zmieniać bym nic nie zmieniała,ponieważ myślę,że wyroby są bliskie perfekcji jeśli już jej nie osiągnęły. A może myślałaś kiedyś o zaprezentowaniu jedzenia spoza kategorii słodkości? (warzywa,pieczywo?) Może na święta jakieś stoliki z tematycznymi wypiekami? Jeśli nie to i tak jest idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    Link : http://modeliniaczka.blogspot.com/
    Najbardziej chciałabym przetestować zestaw noży, ponieważ na pewno są bardzo przydatne podczas pracy. Można je wykorzystać do wycinania wielu wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju... chciałabym się w obydwóch kategoriach zgłosić... D: no ale cóż...zasady to zasady! Wybieram biżuterię!
    modelina-izaury.blogpot.com
    W twoich pracach najbardziej podbiła moje serce precyzja, z jaką je wykonujesz. Masz czas na to wszystko! (ja ledwo,ledwo...) Nigdy nie będę umiała Ci napisać czego możesz się poduczyć, ponieważ zawsze będę za Tobą! Twoje 4 lata doświadczenia w robieniu biżuterii, a moje 5 miesięcy. Ty, Profesjonalistka! Ja amatorka... NICZEGO NIE MUSISZ POPRAWIAĆ. Mogę ci pozazdrościć talentu, wspomnianej wcześniej precyzji, pomysłów... To by było wielkie wyróżnienie wygrać Twoje wyroby, myślę, że może dostąpię tego zaszczytu.
    obserwuję jako Izaura, lubię Facebooku jako Julia K...

    OdpowiedzUsuń
  16. "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"

    http://mylifestylebloog.blogspot.com/


    Powyższą masę chciałabym wygrać ponieważ dopiero zaczynam przygodę z tworzeniem biżuterii, chciałabym wypróbować ten rodzaj masy gdyż aktualnie używam modeliny FIMO a chciałabym wypróbować największą liczbę różnych marek i wybrać tą jedyną najlepszą ! Bardzo interesują i pociągają mnie prace plastyczne i manualne takie jak lepienie, rzeźbienie, rysowanie i wiele innych, myślę że z lepieniem biżuterii tez bardzo dobrze sobie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello,

    Your blog is in my blog list: English and other blogs.
    Your candy is on my sidebar.
    FB : Petite Armoire,I liked both pages.
    My blog:
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    I like Nr.3 ,because of the colors.I would like to win ,because I have tried Fimo,to make buttons for my hobby,and I would like to try again,but I can not buy Fimo in Serbia.I would like to try Fimo,because I would like to make buttons for my hobby...

    Greetings.:)
    Bernadett


    OdpowiedzUsuń
  18. Hej!
    Wybieram ZESTAW PREMO!
    Ponieważ obecnie lepię z masy FIMO, a z masą PREMO nie miałam jeszcze kontaktu, to bardzo chętnie ją wypróbuje. Słyszałam, że jest bardzo profesjonalna i świetnie się z niej lepi :)
    To adres mojego bloga:
    http://artystycznewariacje.blogspot.com/
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :) No cóż nie udało się poprzednio... może tym razem :) Warunki spełnione."Wybieram zestaw Premo". Chciałabym spróbować zabawy z tą masą, bo dotąd używałam gównie Fimo, a fajnie byłoby mieć porównanie, jak się z nią pracuje. Marzy mi się zestaw do wyciskania różnych kształtow, ale to chyba przyszłość. Pozdrawiam. Eda
    Banerek na blogu: www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WYBIERAM ZESTAW PREMO

    www.malinowa-skrzynia.blogspot.com

    Dlaczego właśnie ja? Nie jestem wybitna w lepieniu z modeliny. Właściwie niezbyt mi to wychodzi, ale dzielę się tym z wąskim gronem czytelników na blogu - chcę dojść do perfekcji. Wygrana na pewno by mi w tym pomogła, bo słyszałam, że masa Premo jest lepsza od masy wiadomej marki(?). Chcę robić rzeczy o wiele ładniejsze i próbować nowych technik i sposobów lepienia, które z modeliną, którą lepię obecnie nie zawsze się udają. A nie kupuję Premo, bo jest droższa i nie dostanę jej w Empiku, czy innym sklepie i muszę uciekać się do sklepów internetowych, czego robić nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://vivianhandmade.blogspot.com/
    Najchętniej oczywiście przetestowała bym masę Premo! ponieważ uwielbiam lepić z modeliny a o owej masie słyszałam dużo dobrego, jednak do tej pory nie miałam możliwości jej przetestowania :)
    Obserwuję blog od dawna a stronki lubię z profilu Justyna S.

    OdpowiedzUsuń
  22. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://always-made.blogspot.com
    Najbardziej z produktów Premo chciałabym oczywiście przetestować masę Premo!. Dlaczego? Ponieważ słyszałam i czytałam o niej wiele pozytywnych opinii. Poza tym dopiero zaczynam lepić z modeliny, ale bardzo mi się to podoba i zamierzam to robić, a wydaje mi się, że jeśli masa ta spodoba mi się od początku, to będę z niej korzystać już zawsze i sama będę głosić o niej dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WYBIERAM BIŻUTERIĘ !
    http://oliwiax8.blogspot.com/
    Najbardziej podoba mi się jak robisz kolczyki w kształcie ciasta, są cudowne i aż chciałoby się je zjeść. Żadnych zastrzeżeń raczej nie mam do twoich innych prac, bo wszystko jest boskie :) Haha.. ja sama nie umiem nic zrobić z modeliny, bo jak próbowałam wszystko mi się sklejało, ale to była zabawa :D Jedyne czego mogłabym się czepiać to tych kolczyków w kształcie prostokąta. Nie chodzi o to, że są źle zrobione, ale chodzi o to, że mi się po prostu nie podobają.

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram zestaw PREMO.

    modelinowa-kraina.blogspot.com

    Z modeliny Premo lepić bym chciała,
    byłaby to dla mnie świetna zabawa!
    Chociaż Astra zajmuje miejsce na półce,
    miejsce na Premo jest w mej szkatułce!
    Lepiłabym z niej słodkie lizaki,
    małe donuty i śmieszne ślimaki!
    Przyozdobiłabym je brokatem,
    zawiesiła na szyi... a z dumy me oczy lśniłyby blaskiem,
    Więc wygrać bym chciała Droga Ewelino,
    bo mój świat to zabawa modeliną!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam wszystkich cieplutko !

    WYBIERAM ZESTAW PREMO!

    Mój blog: http://pasjonatka3650.blogspot.com/

    Powinnam wygrać zestaw mas firmy Premo, ponieważ modelina jest moją wielką pasją, którą spełniam każdego dnia. Jestem na blogu nowa. Aktualnie korzystam z modeliny firmy Astra. Bardzo chciałabym wypróbować modelinę Premo, o której bardzo dużo czytałam. W każdą z moich prac wkładam jak najwięcej serca i staranności. Chciałabym się rozwijać dalej wraz z modeliną Premo. Nigdy nie miałam okazji z niej korzystać, a mogę spróbować poprzez wygranie tego candy.

    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom i pozdrawiam uczestników i organizatorkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    Mój blog http://blackberry-girl.blogspot.com/
    PYTANIE 2. Chciałabym przetestować modelinę Premo ponieważ jeszcze nigdy z niej nie korzystałam a słyszałam o niej wiele dobrych recenzji i chciałabym ją przetestować. W każdą swoją pracę wkładam wiele wysiłku ale nie wszystkie dodaję na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam julkaaa250@wp.pl

    "WYBIERAM ZESTAW PREMO!

    Najbardziej chciałabym przetetestować samą masę premo bo nigdy nie miałam z nią kontaktu ale mam ochotę ją wypróbować,chociaż gdybym mogła to przetestowałabym także narzędzia premo."

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam ania1908@op.pl

    "WYBIERAM ZESTAW PREMO!

    Dlaczego to ja powinnam wygrać otóż - Nie jestem typem,który siedzi w miejscu, lubię wszystko co nowe. Aktualnie zajmuję się tworzeniem biżuterii z koralików oraz modeliny z tym, że nie posiadam odpowiednich materiałów i używam taniej modeliny, gdyż nie pozwala mi budżet na zakup firmowej. Miałam do czynienia z tą, firmową modeliną u koleżanki i uważam że jest Świetna. Razem z koleżanką uczymy się podstaw również inspirując się twoim blogiem, a przy okazji poznałyśmy MAŁĄ INSPIRATORKĘ. Pozdrawiam ;)"

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam werka0609@interia.pl

    "WYBIERAM ZESTAW PREMO!

    Który z produktów (mas, narzędzi lub innych akcesoriów) od Premo lubisz najbardziej lub najbardziej chciałabyś przetestować?

    Chciałabym przetestować masy Premo! oraz narzędzia, ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z modeliną. Nie miałam jeszcze żadnej "lepszej" modeliny w rękach i chciałabym wyrobić sobie opinie na jej temat. Być może stałaby się moim numerem 1. O tejże modelinie przeczytałam wiele pozytywnych recenzji od fantastycznych blogerek, o narzędziach także. Mam nadzieje, że w rzeczywistości i masa, i narzędzia są takie, jakimi je opisują.

    Weronika W."

    OdpowiedzUsuń
  30. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/

    Chciałabym wygrać taki zestaw ponieważ jeszcze nie znam tej dziedziny twórczości, a ostatnio przeglądałam sobie tutoriale dotyczące tworzenia biżuterii z modeliny i strony producentów modeliny ale z Premo się nie spotkałam (tylko z konkurencyjną firmą na F.). Zastanawiam się czy to mi się spodoba, a trochę nie mam funduszy by inwestować w coś nowego. Piszę szczerze nie wymyślając nic o pozytywnych recenzacjach bo takich nie czytałąm. Jakiś czas temy zaczęłam szyć i wbrew pozorom to też koszty. Więc pomyslałam że z modeliną muszę poczekać, ale zauważyłam zgłoszenie candy na blogu Candy i rozdania i postanowiłąm spróbować mając nadzieję, że się uda. Wiesz ja jestem taką osobą, która lubi wszystkiego spróbować - a jak się w coś wkręcę to już na maksa :). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. "WYBIERAM ZESTAW PREMO!"
    http://mini-miniaturki.blogspot.com/
    (obserwuję od dawna)

    Nie będę pisała ze chciałabym przetestować masę PREMO bo słyszałam że jest taka dobra, wytrzymała, ma piękne kolory ...

    Chciałabym wygrać masę PREMO, by odważyć się wcielić w życie jeden z moich projektów, który pochłonie pewnie z kilka kostek masy.
    Wszędzie szukałam brokatu który można by połączyć z masą, by otrzymać nowy, bardzo brokatowy kolor. (ilość brokatu w brokatowej masie FIMO jest dość mała)


    OdpowiedzUsuń
  32. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://tworzydaria.blogspot.com

    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ nieustannie próbuję bawić sie z modeliną, z różnymi skutkami, raz z lepszymi, raz z gorszymi. Niedawno próbowałam już masę PREMO i bardzo mocno przypadła mi do gustu, zwłaszcza z powodu bardzo przyjemnej kolorystycznie gamy. Uwielbiam takie soczyste kolory, a PREMO właśnie takie posiada. Zwłaszcza lubię np. kolor szmaragdowy, który posiada takie metaliczne przebłyski w sobie - w kolczykach wygląda to wspaniale. A chętnie wypróbowałabym bym jeszcze używaną tutaj i polecaną przez Ciebie masę SCULPEY Bake Shop. No i chętnie pobawiłabym się ostrzami od PREMO i tymi fantastycznymi sylikonowymi foremkami do odciskania wzorów. Niezwykle podobają mi się efekty po nich. Studencka kieszeń jest jednak aktualnie zbyt płytka, zatem trzeba będzie poczekać trochę na takie przyjemne udogodnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://flosspei.blogspot.com/
    Jestem osobą kreatywną i bardzo chciałabym mieć możliwość tworzenia własnej biżuterii. W mojej klasie jest dziewczyna, która ma przewieszkę, którą sama zrobiła, spodobało mi się to i chciałabym spróbować swoich sił. Próbowałam lepić już z modeliny, ale to jednak nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    b) Link do Twojego bloga
    http://fiolety.blogspot.com/

    Dlaczego ja?
    Bo w moich snach
    Widzę kształty
    W koloru grach
    I chciałabym
    Złapać je w dłoń,
    Zanurzyć się
    W fantazji toń,
    Wyrazić się,
    Gdy braknie słów,
    Emocji żar
    Wyrzeźbić znów.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    www.veryimportantmouse.blogspot.com
    Obserwuję jako Vanessa już jakiś miesiąc lub dwa.

    "Dlaczego właśnie Ty masz wygrać zestaw mas? Uzasadnij." Powinnam wygrać ja, ponieważ byłaby to dla mnie wielka szansa. Słyszałam bardzo, bardzo dużo dobrych recenzji o tej modelinie. Mogłabym zacząć używać profesjonalnej modeliny (aktualnie używam modeliny Astra) i dowiedzieć się, jaka duma przepełnia człowieka podczas korzystania z niej. Wiem, że na blogu nic nie ma o modelinie, ale po wygraniu konkursu na pewno by się to zmieniło. Używanie modeliny Astra to nie to samo, co ta profesjonalna. Chętnie sama bym kupiła modelinę "PREMO!", lecz nie stać jest mnie na nią. Ledwo co starczyło mi na paczkę z biglami, sztyftami itp. za 99,00 zł. Po zamówieniu paczki zostałam "spłukana". Nie będę się tu więcej rozpisywać ani żalić. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać jeden z trzech zestawów "PREMO!". Czekam na wyniki konkursu.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/
    Obserwuję jako Kaktus Pomysł

    bardzo chciałabym wygrać zestaw mas Premo, ponieważ dopiero zaczynam z modeliną. Lepię już jakieś niecałe 2 miesiące, ale nigdy nie miałam okazji testować tej masy. Zawsze ograniczałam się do Fimo i nic dalej. a jak twierdzą inni jest o wiele lepsza. Byłaby to bardzo dobra okazja do jej przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram zestaw PREMO!
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    Chciałabym otrzymać zestaw mas PREMO, ponieważ nigdy jeszcze z nich nie lepiłam. Do tej pory wykorzystywałam masę FIMO, ale uważam, że trzeba się rozwijać i sprawdzać wszystkie dostępne na rynku marki modeliny. Dlatego też chciałabym ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WYBIERAM ZESTAW PREMO!
    I like set 2.
    I'm fan on fb.
    I shared on my sidebar: http://inga2010.blogspot.hu/
    have not tried baked clay, welcome experimenter with
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  39. "WYBIERAM BIŻUTERIĘ!"
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    pomysł mam taki: forma zawieszki, takiej jak na banerze blogu, ten z wieżą, tylko zamiast kabaszonu, obrazka itd malutkie kwiatuszki jakby z niego wypływające. Robiłaś z takich kwiatuszków bransoletki kiedyś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.