piątek, 12 lipca 2013

Torciki stylizowane na arbuza :D

Arbuzowo-wyglądające torciki. Biszkopt barwiony z pokruszonymi ciasteczkami na kruchej, kakaowej podstawie. Obłożone kremem śmietankowym i zielonym marcepanem plastycznym. Polukrowane i przyozdobione kremem oraz kawałkiem czekolady, mniam! Szczęście, że to tylko kolczyki, bo gdyby były rzeczywiste uległabym pokusie. Tym bardziej, że słodyczy nie ruszałam już od półtora miesiąca :)

Ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.


Zobaczcie ile już różyczek i kwiatków nalepiłam! Z takiej ilości niestety powstałyby ze dwie, max. 3 kwiatowe bransoletki. Ale powolutku, powolutku zbliżam się do celu i może już niedługo powstanie wystarczająca ilość, aby zacząć kombinować i łączyć je w bransoletki :)

Ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

14 komentarzy:

  1. Kolczyki są świetne... jeszcze takich nie widziałam, a przez ten opis można je pomylić z normalym ciastem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dużo różyczek :) Niedługo napewno powstaną z nich jakieś cudeńka. A arbuzowe torciki - mistrzostwo świata :) Widzę, że arbuzy robią się modne, super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Torciki są świetne! Jak prawdziwe! A co do kwiatków-podziwiam za cierpliwość!
    Przy okazji, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Byłoby mi miło, gdybyś odpowiedziała na moje pytania: in-corner-with-book.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedługo pojawi się na blogu zakładka z nominacjami i wówczas odpowiem na Twoje pytania :)

      Usuń
  4. torciki świetne, jak prawdziwe arbuzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny torcik :) różyczki też prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne *.* I ile różyczek! : )
    A ja niestety uległam i po kilkumiesięcznym niejedzeniu słodyczy znów zaczęłam. :c

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolczyki :D ciekawa jestem tej bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie kilka bransoletek:) A jedna już była: http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/2013/05/rozana-bransoletka.html

      Usuń
  8. Wow :D Te kolczyki mogłabyś zgłosić na wyzwanie KK :) Tylko nie wiem czy już nie jest za późno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno, bo nie powinny być nigdzie wcześniej publikowane. Pracuję nad inną pracą na wyzwanie, ale nie wiem czy zdążę do 20.07 :(

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.