wtorek, 2 lipca 2013

Muffinki z kwiatkiem

Wracam powoli do życia. Pora sfotografować prace, które ulepiłam ponad miesiąc temu, a dopiero wczoraj poprzyczepiałam bigle, kokardki i koraliki. Trzeba też wziąć się za prace konkursowe, pomysłów mam chyba z dziesięć, a spośród nich będę mogła zgłosić tylko dwa. No i przede wszystkim na przyszły poniedziałek muszę przygotować tutorial we współpracy z Corex, a ponadto 3 zaległe we współpracy z Qnszt.

A dziś ogarnęłam, że mamy już lipiec i nic nie zmieniło się na blogerze. Nadal mamy obserwatorów :)


9 komentarzy:

  1. słodkie :) a obserwatorów niech nie usuwają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nic się nie zmieniło na bloggerze :3
    Śliczne babeczki, a i czekam na tutoriale xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł:)
    Już czekam na tutorial <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna <33
    Też się cieszę , że nie usunęli obserwatorów :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki śliczne!
    Cieszę się, że nic się nie zmieniło z obserwatorami. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że obserwatorzy są nadal -ale lepiej nie zapeszać. Piękne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.