niedziela, 7 lipca 2013

Modelinowe babeczki

Po raz kolejny w ciemno zamówiłam 2 zestawy do dekorowania ciast i W KOŃCU udało mi się znaleźć tylkę z wystarczająco małą gwiazdką, aby móc wykorzystywać ją do modeliny, do miniaturek. Już używałam jej przy torcikach i w tutorialu na tort w kratę i muszę przyznać, że zdecydowanie bardziej podoba mi się krem modelinowy niż silikonowy :) Poniżej pierwsze babeczki wykonane z modelinowego kremu, ulepione jakieś 1,5 miesiąca temu.

Podstawy babeczek z foremki. Reszta lepiona ręcznie.

15 komentarzy:

  1. Wyglądają przesłodko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardziej podoba się krem z modeliny... jest matowy- co dodaje mu znacznego uroku.
    Babeczki są przeurocze *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są <3
    Też bardziej mi się podoba modeliny efekt ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że dodajesz tutoriale. Na pewno skorzystam nie raz:) Mam też pytanko - gdzie można kupić te wszystkie mini foremki? Próbowałam robić takie ciasteczka nie raz, ale jednak bez foremek ani rusz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z foremki jest tylko podstawa babeczki, wszystko pozostałe lepię ręcznie. Foremki kupowałam jakieś 2 lata temu na etsy.

      Usuń
  5. Ja również szukam wystarczająco małej gwiazdki ;)
    A babeczki wyszły rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zwykłam obserwować modelinowej biżuterii, ale ta jest tak smakowita, że muszę tu zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.