sobota, 13 lipca 2013

*FIERY DRAGON* czyli kolejny sutaszowy projekt

Naszyjnik może nie jest tak okazały jak BALTIC MEMORIES, ale zdecydowanie bardziej mi się podoba, właściwie to moja ulubiona sutaszowa praca ze wszystkich dotychczasowych. To kolejny projekt, który od początku do końca projektowałam sama, najpierw go szkicując, następnie podążając za szkicem. Wewnętrzne koło ozdobiłam techniką decoupage, następnie obszyłam sznurkami Pega i wplotłam w nie kamienie szlachetne w postaci kul turkusu barwionego czerwonego oraz koralu, łezek marmuru, a także owalnego i okrągłego hematytu. Ponadto w pracy użyłam drobne szklane koraliki oraz kryształki Swarovskiego bicone beads w kolorze "light siam". Tył wykończyłam czerwonym filcem i zawiesiłam na łańcuszku o długości 45mm. Wymiary samej zawieszki: 10,5 x 6cm. Niestety od czasu tego naszyjnika (skończyłam go jakieś 2 miesiące temu) stoję w miejscu i nie jestem w stanie zaprojektować niczego wyjątkowego, szyję tylko proste wzory.





 

PS. Patrzcie jakie piękne agaty sobie kupiłam! Za jedyne 1,99zł za sztukę. To naprawdę mało za kamień szlachetny takiej wielkości (45mm). W dodatku każdy inny, mega mi się podobają :) Na pewno wykorzystam je kiedyś w jakimś większym sutaszowym projekcie.


15 komentarzy:

  1. Wisior bardzo oryginalny-ten motyw folklorystyczny na środku bardzo mi się podoba i w dodatku sama go zrobiłaś :). Ja osobiście zawiesiłabym go na dłuższym łańcuszku tak koło 60-70 cm, ale to kwestia gustu-ja poprostu lubię długie :D. Agaty są przecudowne-już Ci ich zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie komentarze, są takie... z sensem kurcze :)
      Ja również przepadam za dłuższymi łańcuszkami, ale w tym przypadku wisior jest za duży. Wisząc niżej, "dyndałby" i odwracał się pokazując tył. A na szyi przynajmniej wisi i się nie rusza :)

      Usuń
    2. Masz rację -nie skojarzyłam, że sutasz jest leciutki i łatwo może się odwrócić :).

      Usuń
  2. ale cudo! :>
    Świetny jest na prawdę, podziwiam za talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wspaniale wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pewnie sporo pracy Cię to kosztowało :) Wyszło świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne *.*
    A Agaty to na prawdę opłacało się :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! I te 'węże'. Ah :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz u dużej ilości blogerek zauważyłam takie wisiory. :) Strasznie mi się to podoba! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.