piątek, 5 lipca 2013

Fejsbukowy fanpage rusza! / Śmietankowo-wiśniowe torciki

Od dawna planowałam zająć się fanpagem, ale ciągle brakło czasu. A to nowe prace, a to konieczność uzupełnienia ofert w galeriach. No, właściwie to z ręką na sercu przyznam, że ciągle to odkładałam i wynajdowałam wymówki, żeby tylko tego nie ruszać. Na samym facebook'u jestem zarejestrowana niewiele ponad rok i czasami nadal go nie ogarniam, więc w przypadku fanpage'a to dla mnie całkowita nowość i potrzebuję jeszcze czasu, żeby się oswoić. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia, rady lub propozycje będę wdzięczna jeżeli napiszecie :)

Od dziś facebook będzie bazą aktualności blogowych, znajdziecie tu informacje o nowych postach, konkursach, tutorialach oraz zdjęcia z procesu tworzenia moich prac. Powstał również z myślą o tych, którzy nie mają konta ani na blogerze, ani na fotoblogu. Zapraszam do lubienia :D




A dziś serwuję Wam biszkoptowe torciki obłożone wiśniową masą marcepanową, przekładane kremem śmietankowym, udekorowane wisienką :) Kolczyki ozdobione kokardkami w kratę.


Ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

12 komentarzy:

  1. Lubię =] Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :) wyglądają apetycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w planach fanpage. a kiedy będzie? - tego nie wie nikt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu fanpage! A torciki, no tak -wyjątkowo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno jakie Ty cuda tworzysz. Nie mogę wyjść z podziwu, dopiero co trafiłam na Twój blog a siedzę i oglądam i przestać nie mogę :) fantastyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki :D oczywiście obserwuję już również na fb :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.