środa, 26 czerwca 2013

Ważne info dla uczestników CANDY oraz obserwatorów

Pierwsze doniesienia o tym, że jakoby obserwatorzy mają zniknąć z bloggera przeczytałam u LemonLovely już jakiś czas temu, ale ta wiadomość dosłownie obiła się o moje... oczy :D Nie zmuszałam swojego przegrzanego mózgu do przemyśleń w tym kierunku. Ale wczoraj natrafiłam ponownie na te podejrzenia. Rzucam hasło w google i okazuje się, że mamy tutaj spore zamieszanie. Jedni twierdzą, że stracimy obserwowane przez nas blogi i naszych obserwujących, inni, że stare narzędzie obserwowania zostanie zastąpione innym, czyli wszystko zostanie po "staremu". Ja tam nie wiem, nie znam się, ale troszkę się przejęłam. Zmiany mają wejść podobno 1 lipca, dlatego poczekam do drugiego i zobaczymy co się stanie. Proszę wobec tego, aby obserwatorzy mieli się na baczności. Jeżeli opcja obserwowania mojego bloga zniknie pomyślę co dalej. Ponadto proszę wszystkich uczestników CANDY o zaglądanie na mojego bloga między pierwszym a drugim lipca. W związku z faktem, że jednym z warunków uczestnictwa jest obserwowanie mojego bloga, jeżeli opcja obserwowania zostanie usunięta będę musiała dokonać zmian w warunkach candy.

Mam gorącą nadzieję, że nic się nie zmieni, ale mimo wszystko - może to znak? :P Może w końcu powinnam się skupić na fejsbukowym fanpage'u?

A żeby w poście nie było pusto wrzucam zdjęcia bransoletki, którą uplotłam sobie na początku roku :)




14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że te informacje się nie potwierdzą jednak...a bransoletka super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam codziennie zaglądam tutaj, więc nie ma problemu :)
    Też mam nadzieję, że jednak nic się nie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka cudowna, sama kiedyś plotłam z muliny. Ja jestem wierną obserwatorką od dawna więc co by się nie zmieniło to wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę, czy aby się nic nie zmieniło :]
    A bransoletka wyszła Ci świetnie, sama taką robiłam, tyle że w innej kolorystyce ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bransoletka- może po prostu poprosisz o przeniesienie się obserwatorów na bloglovin? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli obserwatorzy faktycznie znikną to tak zrobię :)

      Usuń
  6. dawno nie robiłam bransoletek z muliny :(, twoja jest świetna, komentujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno ma nie być obserwatorów, tak więc ja przeniosłam się na bloglovin' gdzie zachowuję swoją listę czytelniczą. Niestety, swoich obserwatorów nie zachowuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też o tym słyszałam, dlatego założyłam konto na bloglovin.com
    Dzięki tej stronie możemy dalej obserwować nasze ulubione blogi i jesteśmy informowani o nowych postach, jednakże tak czy siak uważam, iż obserwatorzy powinni zostać :)
    Na bloglovin są wszystkie blogi, więc wystarczy tylko założyć konto i już. W internecie są objaśnienia co trzeba zrobić aby mieć swoje konto itd.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że wszystko zostanie po staremu. : )
    Ładna bransoletka. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki na bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.