czwartek, 6 czerwca 2013

Tęczowe pastelowe torciki II

Wiecie jaka wiadomość od adminów vinted przywitała mnie dzisiaj na ich platformie? Poinformowano mnie, że muszę dokonać zmian w zdjęciach swoich ofert, ponieważ zdjęcia są pobrane z internetu, a ja nie mam do nich praw autorskich. WTF? Na jakiej podstawie tak twierdzą? Zabawne, bo zamieszczam tam swoje prace, które samodzielnie fotografuję, a zdjęcia samodzielnie przerabiam. Tylko jak to udowodnić? Mam nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni :)

Przyglądam się zdjęciom, które przygotowane są do najbliższych postów na blogu i z przerażeniem stwierdzam, że przeważają torciki o.O Muszę szybko coś wymyślić, zasiąść do pracy i ulepić coś nowego.


Ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

 
 PS. Jakie tutoriale chcielibyście zobaczyć w tym miesiącu?
Nie musi to być koniecznie coś spośród prac, które już kiedyś publikowałam. Może to być Wasz pomysł lub coś co widzieliście w internecie a nie wiecie jak rozgryźć :) Może mi się uda i będę mogła się z Wami tym podzielić :)

14 komentarzy:

  1. śliczny ten torcik! uwielbiam pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne torciki, a ja bym chciała zobaczyc tutorial na kolczyki mufinki - sztyfty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięne kolczyki! Tutorial? Na coś nietypowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrobisz tutorial na torty z motywem brytyjskiej flagi i pepitki? Pewnie tak pomyśleli, bo zdjęcia to na prawdę profesjonalna robota(jak i produkty) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne torciki ♥

    a to co napisali administratorzy vinted to chyba jakieś kpiny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że trafili na którąś z galerii lub na mojego bloga i nie powiązali vintedowego nicku "theresa" z Theresa Ursula's Jewelry :) Ale wyjaśniło się, przeprosili za zaistniałą sytuację :)

      Usuń
  6. Cudowne :D marzy mi się takie mieć mmmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak innym ale mi nie przeszkadza to, że to głównie torciki, jak zawsze piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow te torciki są "przepyszne" :) W sam raz na wiosnę/lato :) A tym bardziej, że pastele są teraz w modzie. Ja bym chętnie zobaczyła tutorial właśnie na takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, różyczki też robiłaś? Są cudne! *q*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.