czwartek, 13 czerwca 2013

Tęczowe pączki i dwa wyróżnienia

Pączki w tęczowych kolorach wersja pierwsza :) Druga będzie pastelowa, ale to już kiedy indziej :)




Dziś dwa wyróżnienia, od nic-dwa-razy-sie-nie-zdarzy i edi-pocztowki. Dziękuję ślicznie dziewczyny :)


1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Z chęci pokazania swoich prac światu, poznania ludzi o podobnych zainteresowaniach i zawarcia nowych znajomości :)
2. Jak opiszesz siebie jednym słowem?
Spędziłam 15 minut nad tym pytaniem i niczego nie wymyśliłam :D
3. Potrawa której nie cierpisz?
Fasolka po bretońsku. A właściwie wszystko co związane z przerośniętą, twardą fasolą.
4. Ulubiona piosenka?
Tenacious D - Tribute
5. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na śniadanie?
Jakaś stara restauracja we Florencji lub w Rzymie. 
6. Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był?
Jack Black albo Bruno Mars. Sama nie wiem którego kocham bardziej :)
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Buli i Gumisieee!
8. Jest coś czego chciałabyś się nauczyć?
Mówić biegle po hiszpańsku.
9. Czy masz jakiś konkretny cel w życiu - jaki?
Wygrać w totka :D A tak na poważnie to moje plany na przyszłość nie są jeszcze w pełni ukształtowane, więc nie chcę zapeszać :)
10. Na co zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?
Na wychowanie, umiejętność prowadzenia ciekawych konwersacji i zainteresowania. Niestety coraz częściej zdarza mi się spotykać puste dziunie prawiące o wiodących markach kosmetyków, odzieży i obuwia lub dresów, którzy co drugie słowo wstawiają wulgaryzmy. 
11. Jesteś osobą bardziej bujającą w obłokach czy twardo stąpającą po ziemi?
Pół na pół. Z jednej strony zagłębiam się w marzeniach, a z drugiej strony policzkuje mnie racjonalniejsza strona mojej osobowości :)

Pytania od edi-pocztowki:

1. Dlaczego prowadzisz bloga o takiej tematyce?
Chcę się dzielić z innymi moim hobby.
2. Co najbardziej podoba Ci się w prowadzeniu bloga?
Fajni ludzie, którzy doceniają moją pracę lub doradzają co jeszcze zrobić, żeby udoskonalić moje wyroby :)
3. Czego nie lubisz w blogowaniu?
Hejterów, ci to potrafią wykazać się brakiem inteligencji i umiejętności czytania ze zrozumieniem.
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
Lista ulubionych blogów jest na bocznym pasku :)
5. Jakie filmy najbardziej lubisz?
Komediowe.
6. Jakie książki czytasz?
Wszystko co mnie zainteresuje. Polecam sagi Margit Sandemo i innych skandynawskich autorów;  polską, młodzieżową serię "Felix, Net i Nika", powieści Jayne Ann Krentz oraz "Kolekcjonera Kości", którego niedawno skończyłam :)
7. Twój sposób na nudę.
Jeżeli złapie mnie nuda to nic nie jest w stanie mi pomóc, dzień stracony :D
8. Jakie miejsca w Polsce chciałabyś odwiedzić?
Zoo i Centrum Nauki Kopernika oraz Bieszczady. Aczkolwiek znalazłoby się tego jeszcze więcej :)
9. Jakie zwierzęta najbardziej lubisz? 
Wszystkie niegroźne dla człowieka, bez wyjątku :) Ale największy sentyment mam do psów i świnek morskich, to moje domowe pupile.
10. Ciekawe miejsce, które polecasz odwiedzić.
Skansen w Olsztynku
11. Co chciałabyś zmienić w moim blogu?
Tło, powinno być jakieś jednolite :)


15 komentarzy:

  1. Bransoletka jest świetna- te poącZusie są tak dopracowane *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka! Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! nie mogę się doczekać takiej w wersji pastelowej... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza bransoletka :) taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień, bardzo zabawna polewa na donutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mogę powiedzieć... Ta bransoletka jest świetna ;) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli mozna zapytac, tak z ciekawosci. Robiona z fimo, czy sculpey? Genialne kolory i wydaje mi sie, ze to raczej nie fimo (chyba, ze to kwestia zdjecia) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich pracach przeważa Sculpey, w tej bransoletce jedynie posypka jest z Fimo :)
      Z Fimo używam tylko pastelowych odcieni i kostki świecącej w ciemności. Reszta to Sculpey, ale i tak w moich pracach nie warto sugerować się kolorami, bo sporo kolorów rozjaśniam białą modeliną :)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz. Bylam po prostu bardzo ciekawa, poniewaz, jak juz mowilam, kolory sa przesliczne ;) Zreszta praca sama w sobie jest barzdo ladna ;)

      Usuń
  8. Świetna bransoletka! :D
    I o tak - Tenacious D! A takie śniadanko w Rzymie czy Florencji byłoby napewno niezapomniane! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te pączki! Widzę, że zajmujesz się też postcrossingiem, fajnie, też zamierzam się w to wciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmowałam się :) Do końca 2012 roku. 4 stycznia znaczki zagraniczne podrożały z 3zł na 5zł, więc wypięłam się na Pocztę Polską i postcrossing wstrzymuję dopóki InPost nie wprowadzi przesyłek zagranicznych.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.