niedziela, 9 czerwca 2013

Różowe torciki sztyfty

Dalej męczę Was torcikami :) Oczywiście wykonane ręcznie, 100% zero foremek.





Cała się trzęsę przed jutrzejszym dniem i sama nie wiem czy to bardziej ze stresu, że nie odnajdę budynku i nie trafię pod wskazany adres na czas, czy z niepewności ile będą mnie tam trzymać, czy też złości, że muszę się stawić na tym spotkaniu. Nie znoszę, kiedy ktoś narzuca mi swoją wolę, a ja MUSZĘ. I standardowo zapewne nie dowiem się niczego czego bym nie wiedziała. Yhhh, jakbym nie miała nic lepszego do roboty -.-

15 komentarzy:

  1. Śliczne te torciki, a no i nie bój się tak ! C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu pominęłam Twój komentarz. Przepraszam, że odpisuję z opóźnieniem. Coś mnie przy śniadaniu tknęło, że było takie pytanie, ale nie mogłam sobie przypomnieć czy odpisywałam, no i okazało się, że nie :)

      Kiedyś już pisałam o tych deskach, ale sama próbowałam odnaleźć ten post i wśród ponad 260 postów jest to niemożliwe :)

      Deseczki mam z pobliskiej stolarni. Zapewne nie przyjęliby takiego zamówienia, gdyby nie to, że pracuje tam tata mojego chłopaka. Nie mam pojęcia czy można gdzieś takie kupić, szukałam kiedyś, pisałam nawet prośbę o sprowadzenie do właścicielki Sklepiku Dla Was, ale nie doczekałam się.

      Usuń
  3. Nie umiem wybrać, wszystkie są cudowne.
    Współczuję Ci, jednak trzeba wziąć się w garść i postawić. Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku nie mogłam powiedzieć "nie", po prostu znalazłam się w grupie kilku nieszczęśników, których zmuszono do bzdurnego spotkania :)

      Usuń
  4. Śliczny odcień różowego ;) Pięknie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sculpey III Ballerina, mój ulubiony odcień <3

      Usuń
  5. Wyglądają pysznie, szczególnie te ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie takie "męczenie" może trwać wiecznie. Uwielbiam Twoje torciki i inne cudeńka. Godzinami mogę się wpatrywać w takie dzieła!
    A co do jutrzejszego dnia to pierś to przodu i lecisz ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. są śliczne! takie delikatne i pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.