piątek, 10 maja 2013

Zbiór naszyjników z zeszłego roku

Nie uwierzycie! Widzę wszystkie liście i kwiatki kasztanowca rosnącego vis-a-vis mojego okna! Widzę jaką mam brudną wykładzinę w kawałkach zgniecionej modeliny i potrafię przeczytać "blok techniczny" na bloku technicznym i widzę wszystkie tytuły książek w mojej biblioteczce! I wiecie co? Poznałam nawet sąsiadkę na mieście! Sprawcą tego zamieszania są nowe szkła w okularach, które dzisiaj odebrałam, aż sama nie mogę uwierzyć w to co widzę, jaram się xD Już teraz nigdy się z nimi nie rozstanę <3

Zdjęcie kilku prac z zeszłego roku. Zastanawiam się nad wypieczeniem tacki z japońskimi wzorami, słodkie są te uśmiechnięte buźki kawaii :)




24 komentarze:

  1. O raany *___* Boskie one są ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och...zrób te lody w kolczyki wiszące!! są po prostu nieziemskie! i tak realne :) fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale one są wszystkie cudowne :)
    Cen herbatnik jest fajny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te uczucie kiedy nagle się wszystko widzi i poznaje ludzi na ulicy :) Sama jestem posiadaczką okularów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wygrzebałam z szafki swoje okulary (które właściwie powinnam nosić non stop na oczach,bo i astygmatyzm i krótkowzroczność i dalekowzroczność, ale że nie lubię.. cóż.. :D ) i jak je założyłam to też byłam zdziwiona, że świat może być aż taki wyraźny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźny i piękny! Yyyy, znaczy się pomijając tą brudną wykładzinę i grubą warstwę kurzu, której wcześniej gołym okiem nie widziałam xD

      Usuń
  7. Świetne naszyjniki *_*
    Tak, tak kawaii w twoim wykonaniu *u*

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG al epiękne <3 Chciałabym takie posiadać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo.. Sporo ich :D Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one cudne *.* Zdecydowanie najlepsze buźki kawaii!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie :3
    Śliczne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Babeczka-pokemon jest najlepsza! Oczywiście inne prace też mi się bardzo podobają, ale ta babeczka jest moim faworytem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :) Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jutro strzelę posta o tym :)

      Usuń
  14. Wow, te lody są... genialne :D i babeczka-pokeball xd
    Kurczę, ale.. jak Ty robisz te wafelki do lodów?! Nie ogarniam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawałek modeliny w najbrzydszym, nieużywanym kolorze rozwałkowałam i zrobiłam "siateczkę" nożem, potem wypiekłam i teraz używam jako stempla. Po prostu odciskam w modelinie i zawijam w wafelka :)

      Usuń
  15. Są piękne, naprawdę masz talent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.