niedziela, 5 maja 2013

Tęczowe pastelowe torciki 1

Od piątku przerabiam zdjęcia i jestem już w połowie a w między czasie zapełniłam już kolejnymi modelinowymi pracami pół tacki :) Dodam, że to pierwsza moja taka mega sesja lepieniowa od października. W przeciągu tych kilku miesięcy tylko kilka razy usiadłam do lepienia, ale lepiłam tylko pojedyncze zamówione elementy. Teraz cieszę luźniejszymi weekendami, więc postanowiłam wziąć się za siebie, bo jeszcze zapomnę jak się lepiło xD Ale szczerze to przez nadmiar stresu i nauki tak szybko minął mi czas, że nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że minęło już TYLE czasu. Dziś przedstawiam Wam pierwszy wariant tęczowych pastelowych torcików, w całości ulepionych ręcznie :)







PS. Czy tylko ja mam problem z dodawaniem zdjęć na blogspocie? Na załadowanie tych czterech zdjęć czekałam prawie 15 minut -.-

10 komentarzy:

  1. tez tak mam ze zdjęciami :P i również nie wiem o co chodzi :)
    świetne kolczyki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ♥ :) nosiłabym xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, te torciki są wręcz rewelacyjne, krem jest iście jak prawdziwy!! już widze je na swoich uszach :D uwielbiam takie cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można przytyć od samego patrzenia się!

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh.. gdyby tylko były do jedzenia.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne i przepyszne :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.