środa, 29 maja 2013

Szachownicowe pastelowe torciki I


Ulepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.


Patrzcie jakie mam wyczepiste, designerskie okulary xD


W rzeczywistości mają bardziej nasycony kolor, są takie mega turkusowo-morskie. Jak je miesiąc temu zobaczyłam to powiedziałam sobie "MUSZĘ JE MIEĆ", pełna mobilizacja i w końcu udało mi się uzbierać kaskę i dziś je odebrałam. Jaram się, wyglądam w nich jak gimnazjalistka :P A dołączyły do moich nieco poważniejszych, postarzających fioletowo-brązowych okularów :)



Inspiracja na ten tydzień (źródło: http://flatrock.org.nz/fancybox/2727/). W wersji prostokąta potrafię go wykonać, ale zdecydowanie bardziej wolę okrągłe torciki. Zobaczycie, rozkminię jak taki zrobić! Muszę! :)


15 komentarzy:

  1. Śliczne torciki C:
    A te okulary niebieskie są śliczne *-* (można wiedzieć gdzie kupiione?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U optyka w Olsztynku :)
      To jest marka DEK OPTICA model DYLAN, u każdego optyka można o nie pytać, może z hurtowni sprowadzą. To dokładnie te: http://www.servoptic.pl/dek-optica-mod-dylan-p-1796.html

      Usuń
  2. Kolczyki są fantastyczne ;D
    Ładny kolor okularów, w moim guście xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torciki! Okulary też nie są złe!

    OdpowiedzUsuń
  4. torciki wyglądają super! i świetne te nowe okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na torty :3
    A okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem *.*

    Obserwuję i liczę na rewanż ;) jak tu na dole piszesz znajdziesz mnie sama ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okularki, a o torcikach nawet nie wspominam, bo zazdrość mnie zżera normalnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kuś tymi torcikami;] Są śliczne;[

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwietne torciki kolczyki, niesamowite bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolczyki! Nigdy wcześniej takich nie widziałam! :D Jesteś mega pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.