czwartek, 23 maja 2013

Pudełko Alicja w Krainie Czarów

Wczoraj pisałam o pracy z silikonem i oto jeden z jej efektów. Pudełko inspirowane Alicją :) 
Poza elementami z modeliny (ulepionymi ręcznie) wykorzystałam kaboszony, ceramikę i szklaną buteleczkę.









Wczoraj tata wziął się za porządkowanie garażu przed remontem i robiliśmy przegląd zabawek, które zajmowały całą, wielką szafę. I wiecie co znalazłam?


Ten uroczy żuczek został ulepiony przeze mnie w 1997 roku xD Oczywiście nie pamiętam tego, ale mama pamięta dokładnie, bo właśnie w tym roku, kilka miesięcy po urodzeniu mojego brata kupiła mi pierwszą modelinę. Wprawdzie ma wyłamane czułka i nóżki, ale i tak zaskakujące, że przetrwał tyle lat :)

I wiecie co jeszcze znalazłam?


Oświecono mnie, że to stare narzędzia do pielęgnacji paznokci, ale skoro narzędzia stomatologiczne (o których pisałam tu) mogły posłużyć za narzędzia do modeliny to tak też będzie w tym przypadku. Idealnie je widzę jako dłutka do dłubania :P

17 komentarzy:

  1. wow, no pudełko genialne :D
    aa takiego żuczka to chciałabym teraz ulepić,
    już tyle lat w tym siedzisz? :D
    bardzo długo.
    narzędzia na pewno się przydadzą.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee :) Gdybym tyle lat lepiła to zapewne moje prace byłyby na poziomie Piecyka :) Od tamtej pory nie tykałam ani modeliny, ani plasteliny przez całe 10 lat. W 2007 roku ulepiłam pierwsze kolczyki, wyszły mi kiepsko i odstawiłam modelinę na kolejne kilka lat i dopiero od 2011 roku lepię tak "na poważnie" :)

      Usuń
  2. przepiękne pudełeczko! *.* i jaki uroczy ten żuczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko -niesamowite, jak sam fakt, że Twój żuczek przetrwał tak długi okres czasu! Zazdroszczę takich narzędzi, sama chciałabym znaleźć coś podobnego u siebie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w tym samym miejscu całe swoje życie, a jeszcze przede mną moja mama mieszkała tu 23 lat, więc to naturalne, że w przeciągu 43 lat w piwnicy i garażu można cuda znaleźć :D

      Usuń
  4. Pięne pudełko! Żuczek żeczywiście uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełko :) żuczek uroczy i starszy od mnie o rok o.O xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko wyszło naprawdę przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. JEJ O.o
    to jest najlepiej zrobione pudełko hand made jakie kiedykolwiek widziałam!
    Cudowne jest po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita- pudełeczko cud, miód, a świetne te narzędzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to alicjowe pudełko :)
    A żuczek ma tyle lat co ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko rewelacyjne!
    Słodki żuczek. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.