wtorek, 21 maja 2013

Naszyjnik USA




Ciacho ulepione RĘCZNIE z modeliny.

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna bransoletka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik. Tylko co ma ciacho do USA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pieguski to ciasteczka amerykańskie :)
      https://www.google.pl/search?client=firefox-a&hs=lcn&rls=org.mozilla:pl:official&q=american+cookies&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46751780,d.Yms&biw=1366&bih=650&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3W-bUaODIdHWsgaU0oGAAw

      Usuń
    2. no tak, ciasteczka z czekoladą są amerykańskie ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny i ciasteczko takie realistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciastko jest boskie, ale i tak jakoś bardzej pasowałby mi np hotdog ^^ ale to chyba kwestia dzisiejszej prezentacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pierwsze co przyszło na myśl to fast foody :) Ale wersja francuska i brytyjska były eleganckie, więc w przypadku USA postanowiłam z nich zrezygnować :)

      Usuń
  5. bardzobardzobardzo mi się podoba, chociaż z USA bardziej kojarzy mi się jedzenie typu fast-food :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.