sobota, 11 maja 2013

Muh-st-ah-shh i Libster Blog Award





Taka o! Naszyjniko-bransoletka :)
A jutro sutasz dla odmiany :)


Nominacja od saniaizwierzaki. Dziękuję bardzo :) Moim zadaniem teraz jest odpowiedzenie na 11 pytań, nominowanie 11 blogów i stworzenie listy 11 pytań dla nich.

1. Co robisz w deszczową pogodę?
Korzystam z braku pogody :) Czytam książki, lepię szyję, śpiewam. Deszczowy dzień nie zawsze musi być straconym :)
2. Ulubione zajęcie.
Gitara, mikrofon, wzmacniacz na ful = wkurzanie sąsiadów grą i śpiewem, ooo taaak!
3. Ulubione zwierzątko.
Kocham wszystkie zwierzęta, ale naturalnie ulubione są moje własne pupile, czyli Tinka (pies) oraz Ziutek i Mickey (świnki morskie).
4. Ulubiony owoc/warzywo.
Grejpfrut/cebula :)
5. Ulubiona vlogerka na youtube.
Brak takowych.
6. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
W jakimkolwiek z angielskiego obszaru językowego, abym mogła rozwijać znajomość ulubionego języka :)
7. Spotkałaś kiedyś kogoś sławnego?
W Olsztynku sławy rzadko się pojawiają, a poza swoje miasteczko wyjeżdżałam tylko w ramach wycieczek szkolnych lub do rodziny. Nikogo sławnego nie spotkałam nigdy, ale rok temu mój luby spotkał Karolaka w biedronce. Oczywiście foch, że nie powiedział, że wybiera się na zakupy xD
8. Gdzie zamierzasz jechać w te wakacje?
Jak zawsze - nigdzie. Szkoda pieniędzy, a w Olsztynku i okolicach zawsze znajdzie się coś do roboty :)
9. Ulubiony film.
Tenacious D - The Pick of Destiny. Debeściarski! Sam zespół też, polecam!
10. Jakiej firmy masz komputer?
Acer.
11. Czy masz ulubioną rzecz, z którą nigdy się nie rozstajesz?
Krem do rąk :)

Nie nominuję 11 blogów, bo większość, które odwiedzam już nominację otrzymały, poza tym zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy chcą bawić się w awardy. Nominuję wobec tego tylko trzy blogi, to nie jedyne blogi jakie obserwuję i lubię, ale to moje absolutne faworyty, na których posty wyczekuję z utęsknieniem, bo miło popatrzeć i poczytać :)

Moje pytania to:
1. Kiedy zaczęłaś tworzyć biżuterię i co było Twoją motywacją/inspiracją?
2. Jakie były Twoje początki związane z projektowaniem biżuterii i prowadzeniem bloga?
3. Czy wiążesz swoje obecne zajęcie z przyszłością?
4. Jakie jest Twoje stanowisko wobec kopiowania autorskich wzorów biżuterii oraz kradzieży zdjęć i podszywania się pod czyjeś prace? Spotkałaś się z tym?
5. Co myślisz o hejterach oraz zakładaniu blogów mających na calu prowokowanie blogerów i anonimów, a treścią postów narażanie biżuteryjnych działalności na straty?
6. Czy poza tym co prezentujesz na blogu masz inne pasje? Jakie?
7. Jakie są Twoje ulubione blogi?
8. Jaką książkę możesz polecić?
9. Ulubiony wykonawca, zespół?
10. Grasz na jakimś instrumencie?
11. Twoje motto.

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo miło przeczytać, że ktoś wyczekuje na moje posty z utęsknieniem :)
    Dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki uroczy naszyjnik! Chociaż jak dla mnie wisiorek jest troszeczkę za duży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje. Chyba się nawet skusze na odpowiedzi , bo pytania są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny naszyjnik-bransoletka. Z resztą jak wszystkie Twoje dzieła. Gratuluję nominacji i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :)
    Mam pytanie (piszę tu bo nie chciałam spamować pod candy) pisałaś że poradziłaś sobie z hejterami. Jak to zrobiłaś? Do mnie również przyczepiło się pare miłych anonimków i to bardzo wytrwałych ;) Gdy tylko noga mi się gdzieś podwinie oni to wykorzystują i sprowadzają mnie do parteru :P Co z nimi zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tu piszesz :) Wszystkie komentarze pod postem o candy, które nie są zgłoszeniami kasuję :)

      Zazwyczaj hejterzy nie mają racji i nie udzielają konstruktywnych rad a okazują ewidentny brak sympatii. W moim przypadku zdarzyło się to ze 2 razy na photoblogu, gdzie mądrali pokonałam inteligentnymi odpowiedziami, których ich puste móżdżki nie potrafiły zrozumieć. Przez długi czas miałam spokój i pojawił się publiczny hejter w postaci hippotetycznej, a z nią jedyne co mogę zrobić to zgłosić sprawę na policję za kradzież zdjęć, do których roszczę sobie prawa autorskie i pomimo dyskusji na ten temat, która rozgorzała na jej blogu nadal ich nie wykasowała. A potem anonim tu na blogu, ale poskutkowało wyłączenie możliwości komentowania przez anonimów i nagłośnienie tego na blogu w poście: http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/2012/08/theresa-ursula-dementuje.html

      To czy sobie z nimi poradzisz zależy od tego czy mają rację oraz jakie jest Twoje podejście. Wyłącz możliwość komentowania z kont anonimowych i zobaczymy czy będą tacy odważni odezwać się z zarejestrowanego konta :) A przede wszystkim olej ich ciepłym moczem!

      Usuń
    2. Ja mam wrażenie ze hejterów musi coś boleć- albo zazdroszczą, albo mają wyjątkowo nudne życie.
      Stosowałam kilka sposobów- nie akceptowałam takich komentarzy to zaraz, że boję się krytyki. Odpowiadałam tak samo jak w komentarzu który dostałam- pisali że jedzie wiochą (wtf?). Było jeszcze kilka innych. Gdy odpowiadałam w miare inteligentnie to zaczynali jakieś głupie gadki bez ładu i składu ;) Niestety to raczej nic nie daje. Nie chcę wyłączać anonimów bo niektórzy po prostu nie mają konta ale chcą o coś zapytać. Większość komentarzy przejawia wyraźną niechęć do mojej osoby. Część po prostu obraża to, co robię. Nie poradzą co zmienić, żeby było lepiej. Po prostu zwyzywają mnie że jestem beztaleńciem a prace są ohydne ;)
      Nie przejmuję się nimi zbytnio jednak tego typu komentarze nie należą to najprzyjemniejszych.

      Usuń
    3. W przypadku osób, które nie mają konta a chcą zadać pytanie najlepszym rozwiązaniem byłoby podawanie e-maila lub założenie konta na askme.fm :) Swoją drogą gwarantuję, że pod wieloma osobami, które rzekomo nie mają konta i zadają pytania odnośnie wykonania, materiałów itd. to modeliniarki prowadzące bloga, a są zbyt leniwe, aby samemu poszukać odpowiedzi :)
      W pełni to rozumiem, mi czasami ciśnienie się podnosi, kiedy widzę co się dzieje w komentarzach na innych blogach (np. u Natajki). A polecam odwiedzenie ostatniego posta hippotetycznej, gdzie już "głupimi cipami" się obrzucają. Fascynujące jest to jaki niski poziom ludzie (często dorośli) potrafią sobą reprezentować.

      Usuń
    4. Mój e-mail każdy zna ;) Podaje go w zakładce kontakt jednak to dość niewygodne pisać e-mail żeby coś napisać. Ask mam i to głównie na nim sa wszelakie hejty, ciekawe, prawda? Tego się nie spodziewałam gdy go zakładałam... Komentarze anonimowe u mnie są potrzebne, ponieważ np. organizuje wyzwanie, w którym czytelniczki podsuwają pomysły na to co ulepić lub w poście zadaje pytanie dot. sklepu w którym można zamówić coś. W każdym razie chyba wyłącze anonimy, gdyż czasami jest to dość uciążliwe.
      Gdy czytałam posty hippotetycznej (a właściwie komentarza pod postami) nie mogłam wyjść z zdumienia. Straciłam dobre mniemanie o pewnych osobach, właśnie po ukazaniu swojej prawdziwej natury u hippotetycznej. To co się tam dzieje jest czasami straszne.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.